In de hoop het gedoe rondom trailer laden iets makkelijker te maken ben ik aan het kijken of het mogelijk zou zijn om een trailer aan te schaffen met een klepdeurcombinatie.
Voor de vraag komt, ja, ik heb hulp gehad bij het laden. Daarna gaat het weer even goed en wordt het weer minder. De ene keer verrast ze me en loopt ze er zo op, de volgende keer staan we weer 20 minuten te klooien. Eerder heeft ze regelmatig op een trailer met deuren gestaan en daar stapte ze zo op. Mijn budget was eerder niet zo toereikend, maar als dit alle trailerissues oplost dan heb ik het er graag voor over.
Ik ben bekend met de modellen van Sirius, Ifor en Cheval Liberte. Maar... mijn auto mag 1300kg trekken.. Sirius en Ifor vallen hiermee sowieso af. Mijn merrie heeft in november op de weegschaal gestaan, gewicht een kleine 500 kg. Met mijn huidige lichtgewicht trailer van 590kg (op papier) blijft dit er netjes onder.
Aangezien ik voorlopig niet van plan ben om een andere auto te kopen ben ik dus op zoek naar mogelijkheden. Brouwer trailers heeft bijvoorbeeld de lichtgewicht Bonilla trailers met deuren. Maar hiervan kom ik nog maar weinig informatie tegen.
Heeft iemand ervaring met andere merken met klepdeuren of deuren?