danamuts schreef:Op dat stuk een stukje rubber tegen de wand vastzetten, wat net te lang is zodat het onderste stuk op de bodem ligt. Dan trapt hij een stukje rubber los ipv je kitnaad
Spenk schreef:danamuts schreef:Op dat stuk een stukje rubber tegen de wand vastzetten, wat net te lang is zodat het onderste stuk op de bodem ligt. Dan trapt hij een stukje rubber los ipv je kitnaad
Ik probeer het even voor me te zien. Je bedoelt een stukje rubber wat dan een beetje als een ''flap'' komt te hangen/zitten daar waarmee de onderste rand op de bodem en dus de kitrand rust? Dat is wellicht wel een goed idee. En dat maak je dan aan de onderkant niet vast denk ik he? Dat je dan niet weer een nieuwe kitrand hebt op een net andere plek met misschien dan hetzelfde probleem.
@ir111 ik heb zelf flexboots maar ik kan mijn bekapster wel eens vragen
danamuts schreef:Dat zou een super goed idee zijn, als je het zo goed vast kunt maken dat het absoluut niet los kan komen. maar dat is nagenoeg onmogelijk. Ik vrees dat je een lap rubber na 1 ritje los getrapt in de trailer zult vinden.Op dat stuk een stukje rubber tegen de wand vastzetten, wat net te lang is zodat het onderste stuk op de bodem ligt. Dan trapt hij een stukje rubber los ipv je kitnaad
girlyggirl schreef:Geen mat in je trailer.. ik heb bij renovatie een betonplex met antisliplaag gekozen om juist dit te voorkomen, bevalt uitstekend.
MyWishMax schreef:Mijn pony stond precies hetzelfde. Helemaal wijd met achterbenen. Alleen mijn trailer had dus ook rubber aan de zijkanten waardoor hij niet op de kitrand van de bodem kwam te staan. Die zijkanten zaten er standaard al in. De bodem zat volgens mij gewoon tegen de zijwanden gekit en die zijkanten van rubber er bovenop. Heb helaas die trailer niet meer, dus kan geen foto's maken, die hebben we na 15 jaar oid ingeruild vanwege bodem die wat ging mankeren, maar niet bij die achterbenen, maar juist bij deurtje aan de voorkant waar paarden dus niet staan.
Maar zoiets is dus wel een oplossing.
MyWishMax schreef:Ja, maar niet zo hoog als sommige andere trailers. Ik denk echt maar maximaal 50cm maar volgens mij minder. Het is wel alweer 10 jaar geleden
Gebruikers op dit forum: Miriam91 en 6 bezoekers