ingvdh schreef:Trialer huren geen idee, ik heb er zelf een, maar ik weet dat er verschillende verhuurders in de omgeving zijn voor vrachtwagentjes op B rijbewijs. Daar zit dus geen markt in.
Wil je het als bijzaak doen en er zelf ook gebruik van maken of alleen aanschaffen voor de verhuur?
Er is namelijk een reden waarom mensen het te duur vinden, als verhuurder heb je veel kosten waar huurders niet voor willen betalen, zoals onderhoud, verzekering, stalling en afschrijving.
Dan zit je al snel aan bedragen die "duur " zijn.
Bedankt voor je reactie!
Graag wil ik ook een trailer voor eigen gebruik, om naar het strand te kunnen met de paarden. Zelf zal ik er niet heel veel gebruik van maken, omdat het bos ook dichtbij is. Maar, als ik nu naar het strand wil dan moet ik wel steeds iets huren. Daarom dacht ik om te gaan verhuren, als bijzaak en niet als inkomen. Mijn vriend heeft een loods en daar zou ik de trailer kunnen opslaan.
Als er te weinig animo voor is, dan heeft het voor mijzelf denk ik ook niet veel nut om te verhuren. Dacht zelf aan een bedrag van 40 euro per dag (in de buurt is bijna overal 50 euro) en dat ik een soort van strippenkaart ga maken en dan 10x voor 25 per keer (of 5x). Zo maakt het voor mensen ook aantrekkelijker.