Half pension

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lola72
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-10-22

Half pension

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 22:44

Ik zit met een vraag. Er is mij een half pension voorgesteld, zou ik daar meer gedetailleerde informatie mogen over krijgen, bijvoorbeeld hoe het werkt omdat het over kosten gaat?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 23-10-22 19:53, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

marleen_88

Berichten: 14065
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Half pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:45

Pensioen of pension?

Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:46

Half pensioen? Ik denk dat je bedoelt half pension als in leasen de helft van de week?

lola72
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 22:48

marleen_88 schreef:
Pensioen of pension?

Pension

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Half pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:50

Ik snap echt helemaal niks van je bericht. Probeer eens wat leesbaarder te typen, met pauzes en interpunctie.
Daarna kunnen wij geen zinnig woord zeggen over de kosten, dat kan je beter aan degene vragen die het voorstelt.

marleen_88

Berichten: 14065
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:52

lola72 schreef:
marleen_88 schreef:
Pensioen of pension?

Pension


Dat betekent dat de helft van de klussen met betrekking tot voeren, mesten, buiten zetten e.d wordt gedaan. En dat er dus van jou verwacht wordt dat jij de andere klussen op je neemt. Wat het kost en welke klussen dat zijn op welke dagen en tijden hangt af van de stal.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 23:23

Om antwoord op je vraag te geven: ik denk dat je vast wel meer informatie mag krijgen. Maar dan wel van degene die je het voorstel heeft gedaan. Daar kan Bokt je geen antwoord op geven.

Half pension betekent meestal dat je een paard een gedeelte van de tijd "huurt"met de bijkomende kosten die daar bijhoren. Gratis is het meestal niet. Soms loopt het paard bijvoorbeeld voor een deel in manegelessen mee of doet de eigenaar het paard een gedeelte en jij het andere gedeelte. Maar dat moet je echt overleggen met degene die je het voorstel hebt gedaan.

lola72
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 23:26

fohadie schreef:
Om antwoord op je vraag te geven: ik denk dat je vast wel meer informatie mag krijgen. Maar dan wel van degene die je het voorstel heeft gedaan. Daar kan Bokt je geen antwoord op geven.

Half pension betekent meestal dat je een paard een gedeelte van de tijd "huurt"met de bijkomende kosten die daar bijhoren. Gratis is het meestal niet. Soms loopt het paard bijvoorbeeld voor een deel in manegelessen mee of doet de eigenaar het paard een gedeelte en jij het andere gedeelte. Maar dat moet je echt overleggen met degene die je het voorstel hebt gedaan.

Dank u wel voor zo een uitgebreid uitleg ik zal het is exact vragen echt bedankt

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31320
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Half pension

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:55

WD-V -> TAO