Door een dom foutje, de achterklep van de auto (Volkswagen Transporter) laten open staan en vervolgens wegrijden/bocht maken is er een beschadiging ontstaan in het polyester van de trailer. Is er een manier om dit te kunnen repareren?
Mijn vader wil er een houten plaat oid tegenaan schroeven maar daar ben ik het niet mee eens
Super bedankt! De kleur herstellen word inderdaad het meest lastige, kleur groen hoeft uiteindelijk niet precies hetzelfde te zijn, maar het belangrijkste vind ik dat het polyester hersteld word, verven komt later wel
Zoek eens het topic van 8nnemiek op, zij is samen met haar vriend een boot volledig aan het restaureren en heeft hier volgens mij ook de nodige ervaring mee! Ik dacht dat zij gebruik heeft gemaakt van iets met glasvezel? Ik heb er geen verstand van, ik lees alleen mee in dat topic en deel 'Wat mooi!' uit.
Ik neem aan dat het polyester naar binnen is gedrukt. Probeer het van binnenuit weer zoveel mogelijk op zn plek te krijgen .Zal enig werk vergen omdat het gerafeld is. Dan aan de binnenkant een matje plakken ( zoiets als van de gamma als hierboven genoemd ) en de buitenkant plamuren en glad schuren.