Cayenne schreef:Toch niet die leuke zwarte Total US die je nog niet zo lang hebt?
Ik zou ook proberen te overleggen met je staleigenaren. Er zal vast wel een clausule zijn die hier over gaat.
Want bij overlijden van een paard lijkt me ook niet dat je gewoon het hele jaar moet betalen?
ellepel schreef:volgens mij vervalt je contract dan gewoon toch.
je hebt een contract voor dat paard, is dat paard niet meer in jouw bezit daar dan vervalt het lijkt me.
ellepel schreef:volgens mij vervalt je contract dan gewoon toch.
je hebt een contract voor dat paard, is dat paard niet meer in jouw bezit daar dan vervalt het lijkt me.
cissy schreef:Stap 1: praat met je stalhouder! Je ziet wellicht beren op de weg die er niet zijn.
Dreamboy schreef:Toch is het niet zo heel raar. Ik heb ook op een stal gestaan waar een jaarcontract getekend moest worden. Alleen stond hier wel in vermeldt dat bij verkoop en overlijden van het paard een opzegtermijn van twee maanden gold. Toen ze zelf voor de zoveelste keer in gebreken bleven ben ik weg gegaan en heb ze duidelijk gemaakt dat ik die twee maanden niet ging betalen. Ze hebben eieren voor hun geld gekozen en ik hoefde niet te betalen. Een stalgenoot waarvan het paard overleed moest dit wel. Echt niet menselijk. Bespreek het dus gewoon met de staleigenaar.
Ninette schreef:Als je maandelijks betaald is het opzegtermijn 1 maand. Dus je het nu opzegt kun je er waarschijnlijk per 1 oktober uit.
anjali schreef:Dreamboy schreef:Toch is het niet zo heel raar. Ik heb ook op een stal gestaan waar een jaarcontract getekend moest worden. Alleen stond hier wel in vermeldt dat bij verkoop en overlijden van het paard een opzegtermijn van twee maanden gold. Toen ze zelf voor de zoveelste keer in gebreken bleven ben ik weg gegaan en heb ze duidelijk gemaakt dat ik die twee maanden niet ging betalen. Ze hebben eieren voor hun geld gekozen en ik hoefde niet te betalen. Een stalgenoot waarvan het paard overleed moest dit wel. Echt niet menselijk. Bespreek het dus gewoon met de staleigenaar.
Die opzegtermijnen zijn toch alleen van belang om stalhoppers te voorkomen.Als je paard is overleden ga je toch geen stalgeld meer overmaken??? Zou behoorlijk ongevoelig zijn als ze dat van je zouden verwachten! En hij eet dan toch ook niet meer?
cissy schreef:Stap 1: praat met je stalhouder! Je ziet wellicht beren op de weg die er niet zijn.
Gebruikers op dit forum: Bytespider, KathH, Trendiction, YandexBot en 2 bezoekers