Padoertje schreef:Volvo v40. Ik heb de 4D uitvoering en die heb ik met trailer op lange stukken zelfs 1 op 18 gehad. Zonder trailer 1 op 25. Trekt heel makkelijk, maar is wel een sportieve auto met een niet al te grote kofferbak.
Brainless schreef:Padoertje schreef:Volvo v40. Ik heb de 4D uitvoering en die heb ik met trailer op lange stukken zelfs 1 op 18 gehad. Zonder trailer 1 op 25. Trekt heel makkelijk, maar is wel een sportieve auto met een niet al te grote kofferbak.
Tja, de wegenbelasting komt nu op 135 a 150E per maand uit.. dat is best prijzig en helemaal nu er weinig verschil is tussen diesel en benzine.
Asciugamano schreef:Wat is klein?
Een klein autootje dat een 1,5 paards trailer mag trekken bestaat niet.
Een Golf enz lijkt mij al een middenklasser.
Maar als jij echt zuiniger/ kleiner wil rijden dan dat, kun je geen trailer trekken als het leven van je paard je lief is.
ikke schreef:Asciugamano schreef:Wat is klein?
Een klein autootje dat een 1,5 paards trailer mag trekken bestaat niet.
Een Golf enz lijkt mij al een middenklasser.
Maar als jij echt zuiniger/ kleiner wil rijden dan dat, kun je geen trailer trekken als het leven van je paard je lief is.
Jawel, je kan en mag met een Fiat Panda prima een 2-paards trailer trekken, zelfs op B-rijbewijs![]()
(dat die baal hooi er alleen in ligt om de kogeldruk binnen de marges te houden, moet je er niet bij zeggen)
SjonnieZ schreef:Klopt.. maar TS wil een kleine auto.
En ik vraag me af of dit een realistische wens is.
SjonnieZ schreef:Hyundai i30. Al vind ik dit al geen kleine auto meer.
Gebruikers op dit forum: Temeraire en 2 bezoekers