Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
MyWishMax schreef:De enige keer dat ik paard ondersteboven heb meegemaakt is met 2 paard ook, maar wel met schot. Nooit met die lange stangen of on 1,5 gelukkig. Ze gingen hier scheef tegen wanden staan of zetten benen wat wijder, maar waardeerden die ruimte juist enorm?
Blijft lastig idd.
MyWishMax schreef:De enige keer dat ik paard ondersteboven heb meegemaakt is met 2 paard ook, maar wel met schot. Nooit met die lange stangen of on 1,5 gelukkig. Ze gingen hier scheef tegen wanden staan of zetten benen wat wijder, maar waardeerden die ruimte juist enorm?
Blijft lastig idd.
HindaFree schreef:@Ibbel: ik heb ook goede hoop dat na een berg goede ervaringen ze het ook wel weer accepteerd hoor. Maar voor nu is het duidelijk te veel voor haar. Gaat hier ook om een “jong” paard van net 5 die kwa vervoer dus nog zeer weinig ervaring heeft.
Het klinkt allemaal zo simpel. Even 2 lange stangen en je bent er. Maar tog knaagt er iets aan mij of dat wel de juiste optie zou kunnen zijn of zo. Heb al 2x mogen ervaren dat een paard ondersteboven in een trailer lag. Wel beide keren een 2 paards.
Tips van hoe de eventuele fiets mee te nemen bedankt! Daar nog niet bij stil gestaan hahaha