Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:Oké! En wat is jouw theorie die daarachter ligt om het zo te doen?
Slecht voor de pezen was in mijn opzicht meer vanwege de cirkels, niet vanwege de bodem.
Sizzle schreef:Beweging op de wei is gewoon niet te vergelijken met een half uur op flink tempo stappen. Dat vergelijk gaat krom. Als het puur gaat om wat vrije beweging dan is de stapmolen niet beter, maar ik vind het juist wel gandig om een volgevreten grasbuik daar even op te laten ontluchten
superpony schreef:Tja,
Mijn ruin had overgewicht, dus ik zette hem erin als extra. Dusnaast vrij bewegen, trainen of een buitenritje.
Hij stond vaak stil, dus ben gaan meelopen en het is echt geestdodend. Daarna nooit meer erin gezet.
Ik heb ergens gestaan waar zogenaamde sportpaarden ( mensport) niet buiten mochten. Die werden er elke keer een uur in gezet en die gingen dan ook nog eens vreselijk uit hun plaat in dat kleine vak.
Bij een grote cirkel en goede ondergrond kan het evt iets toevoegen, maar ik zie ze liever vrij bewegen of aan de hand en dan rechtuit.
Amber_anne schreef:superpony schreef:Tja,
Mijn ruin had overgewicht, dus ik zette hem erin als extra. Dusnaast vrij bewegen, trainen of een buitenritje.
Hij stond vaak stil, dus ben gaan meelopen en het is echt geestdodend. Daarna nooit meer erin gezet.
Ik heb ergens gestaan waar zogenaamde sportpaarden ( mensport) niet buiten mochten. Die werden er elke keer een uur in gezet en die gingen dan ook nog eens vreselijk uit hun plaat in dat kleine vak.
Bij een grote cirkel en goede ondergrond kan het evt iets toevoegen, maar ik zie ze liever vrij bewegen of aan de hand en dan rechtuit.
Ik ben ook ooit op een stal geweest waar de eigenaren dit deden met hun men paarden. Was die stal ook omgeving putten toevallig?
Wij hebben er geen op stal maar ik vind het ook geestdodende dingen die alleen maar zijn uitgevonden voor het gemak van de mens. Ik snap dat het in sommige gevallen fijn is bij revalidatie of iets dergelijks. Maar drie kwartier rondjes lopen nee dankjewel. Ik zou dan gewoon een dag overslaan
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Desi_2409, KirstenHorse, Koekie73, Leukertje, Little_Gift, Mitch_Beauty, RanjaRietje, Scarremans, xHaithi en 12 bezoekers