Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladyson schreef:Hier semi-volpension. Wel helpen in hun vakantie, maar dit wordt wel ruim van tevoren besproken en overlegd hoe we het graag willen. Dit jaar kiezen er we bijv voor om ze die periode 24/7 op de wei te doen zodat er niet binnen en buitengezet hoeft te worden. Voor het opruimen van de mest maken we dan een rooster. En er is iemand in hun huis voor toezicht, maar heeft weinig met de paarden.
Zo kort dag als bij jou is wel heel erg vervelend.
Lizz schreef:Zijn hier geen eerdere afspraken over gemaakt? Bijvoorbeeld staat iets dergelijks niet bij de stalregels beschreven.
En wordt het jullie opgelegd of is het een vraag?
Vesceron schreef:Moeten jullie ook zelf maar uitzoeken wie wat doet of is er wel iets van een schema?
Chris7619 schreef:Vesceron schreef:Moeten jullie ook zelf maar uitzoeken wie wat doet of is er wel iets van een schema?
Nee, er is (nog) helemaal niks. Sterker nog; ik weet niet eens echt wat de dagelijkse klussen zijn en hoe en wat precies. We hebben bijvoorbeeld ook wat hengsten staan, maar zodra er een merrie hengstig is, dan moeten de hengsten anders in de weides. Ik heb echt geen idee hoe ik dat moet controleren en hoe ze dan moeten staan. Ik zie ze elke dag anders ingedeeld en er lijkt geen enkele logica in te zitten. Dus ik ben daar ontzettend onzeker over ook. Er is ook niemand tussendoor, dus ik zal het maar net verkeerd doen![]()
Ik neem aan dat er nog wel schema wordt gemaakt en dan loop ik dit weekend nog wel een keer mee ofzo. Of ik moet afspreken dat ik alleen mijn eigen paard en zijn weigenoten buiten zet. Dat voeren lukt nog wel.