Ik wordt er inmiddels moedeloos van. Toen we de trailer net hadden vonden ze elkaar blijkbaar wel lief, maar ik weet niet wat de trailer gedaan heeft, maar inmiddels zijn ze het niet meer eens. De liefde is bekoeld…
elke keer als ik voor linksaf het knipperlicht aan doe, begint het knipperlicht van de auto heel snel te knipperen en doet bij de trailer in disco het ook remlicht mee.
Iets wat voor de achterliggende bestuurders natuurlijk heel onprettig en onduidelijk is. En dan denk je: Ah, dat is een probleem in de stekkerdoos of stekker, dat fiksen we even.
Maar zo simpel blijkt het dus ook niet.
Inmiddels hebben we de stekker vervangen en zit er een nieuwe stekkerdoos op de auto. Moet natuurlijk geen scheve gezichten krijgen, dus zowel de trailer als de auto hebben beide iets nieuws gekregen.
De trailer achter twee andere auto’s gehangen en dat ging voorbeeldig. Dus check, stekker doet het weer. Een andere aanhanger aan de auto gehangen, ook die samenwerking ging prima. Dus check, stekkerdoos ook weer klaar.
Moment suprême, auto en trailer aan elkaar, maar nee hoor, weer ruzie…
stekker doorgemeten/nagekeken, nee die doet het echt. Dus auto maar naar de garage, misschien zit het probleem wel ergens verderop in de auto. Garage belt niet veel later op, kom hem maar weer halen. Alle tests zijn goed, niks aan het handje.
Dus vandaag ik met goede moed de auto en trailer weer samen geïntroduceerd, maar nee, ze hebben nog steeds ruzie.
Ik heb het ze lief gevraagd, ik heb ze zeer streng toegesproken, er zijn wat sterke woorden langs gekomen en ik was zelfs geneigd fysiek geweld te gebruiken, maarja, dat is nooit het antwoord hè?
En nu? Ik weet het niet meer?
Met paarden kan ik inmiddels wel wat bereiken, maar mijn kennis op dit gebied blijkt tekort te schieten. Weet iemand een goede Elearning omgaan met auto ruzies?
Of heeft iemand nog een goede tip? We zijn met beide heel tevreden en zouden ze graag weer vriendjes laten worden.
Gelukkig is het uiteindelijk opgelost, maar moe wordt je er inderdaad wel van.
Zo'n mooie auto, ik zou er spontaan verliefd op worden
Dus soms pakt hij dan wel goed en soms verschuift zo'n pinnetje en dan pakt het dus niet? Onze trailer is dus niet zuinig op zijn stekkers, maargoed, dan lossen we dan wel weer op met een cursus, hoe zuinig omgaan met je spullen.
).. mega duur en alleen maar problemen.