Romeo2007 schreef:Wat ik overigens nog belangrijk vind is dat het een stal is met goede nationale en internationale contacten zodat ik eventueel mijn paard makkelijk door hem kan laten verkopen als er geen klik is.
Ik ga de suggesties even rustig bekijken. Dank jullie wel
Romeo2007 schreef:Wat ik overigens nog belangrijk vind is dat het een stal is met goede nationale en internationale contacten zodat ik eventueel mijn paard makkelijk door hem kan laten verkopen als er geen klik is.
Ik ga de suggesties even rustig bekijken. Dank jullie wel
gaucho schreef:Volgens mij zijn die inmiddels een flink stuk hoger als wat ik 2 jaar geleden betaalde. Moet zeggen dat ik wel elke dag plezier heb van de goede basis die mijn paard toen heeft opgedaan.
Een oud stalgenoot heeft veel workshops bij Featherlight gedaan en is inmiddels voor zichzelf begonnen, is ook een kundige en rustige ruiter. Ze is te vinden onder become brave horsemanship.
Romeo2007 schreef:gaucho schreef:Volgens mij zijn die inmiddels een flink stuk hoger als wat ik 2 jaar geleden betaalde. Moet zeggen dat ik wel elke dag plezier heb van de goede basis die mijn paard toen heeft opgedaan.
Een oud stalgenoot heeft veel workshops bij Featherlight gedaan en is inmiddels voor zichzelf begonnen, is ook een kundige en rustige ruiter. Ze is te vinden onder become brave horsemanship.
Ik geloof uit mijn hoofd nu 1450 euro per maand...
Romeo2007 schreef:Sta op de wachtlijst bij Featherlight en ben in voorjaar 2022 aan de beurt. Echt vind ik de prijzen nog iets waar ik over na wil denken
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 0 bezoekers