Chasey schreef:Massa probleem?
Of stekker van trailer defect of smerig?
Om te kijken of het probleem in de stekker verbinding van de auto of trailer zit, kan je de trailer aan een andere auto hangen om te kijken wat er dan gebeurd.
Of een andere aanhanger / fietsendrager achter de auto.
En anders, meten is weten.
cp112 schreef:Dit gebeurd vaak wanneer auto of trailer Led verlichting heeft en de ander halogeen. Dat matched niet correct en dan kan idd de remverlichting of knipperlichten blijven branden.
Brainless schreef:cp112 schreef:Dit gebeurd vaak wanneer auto of trailer Led verlichting heeft en de ander halogeen. Dat matched niet correct en dan kan idd de remverlichting of knipperlichten blijven branden.
Nooit en dan ook nog nooit problemen mee gehad.
Als alles goed is aangesloten en er geen sluiting is door bv een kapot draadje/contactje gaat het prima.
JackieLuca schreef:Ik durf het bijna niet te melden, maar ik had een typische blonde vrouwen actie![]()
Mijn vader heeft vanochtend even gekeken, stekker omgedraaid, en probleem opgelost
verriemerrie schreef:JackieLuca schreef:Ik durf het bijna niet te melden, maar ik had een typische blonde vrouwen actie![]()
Mijn vader heeft vanochtend even gekeken, stekker omgedraaid, en probleem opgelost
Precies wat ik wou gaan zeggen
Heb het zelfde gehad met de aanhanger, snapte er niets van.
Tot ik de stekker eruit haalde bekeek en dacht wat als ik die andersom doe...
Marie111 schreef:In principe past de stekker niet op de kop in de contactdoos, vanwege een speciaal nokje. Verder moet je best wel veel kracht gebruiken om dat voorelkaar te krijgen. Je was dus blijkbaar niet de eerste die dat deed.
Tijd voor nieuwe stekker en contactdoos wellicht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers