Moderators: balance, Nicole288, Sica, C_arola, Neonlight, Coby, Dyonne
Tessebes schreef:Persoonlijk zou ik als eigenaar een groter aandeel van de dierenartskosten betalen. Het is ook voor behoud van je paard. Je wil niet dat je paard om financiële redenen onvoldoende medische zorg krijgt. Ik neem aan dat ze een vast bedrag per maand betalen voor de bruikleen?
Zeedraakje schreef:Ook ik vind dat je al coulant genoeg bent, mag mevrouw echt niet over klagen hoor. Laat je niet 'onder druk zetten', jij bent heel redelijk en ze heeft ondertekend. Voelt alsof ze geen genoeg heeft aan je vinger nu ze aan je hele hand heeft kunnen snuffelen.
_Celess schreef:Hoi allemaal,
Een paar weken terug is mijn pony verhuisd naar haar bruikleenplekje. Helaas had ze onderweg gek gedaan en wat wondjes opgelopen. Ik heb gelijk aangeboden dat ik meer kon betalen aan dierenartskosten dan we hadden afgesproken in het contract. In het contract hebben we afgesproken dat als de rekening boven de 300 euro komt dat ik van het overstijgende bedrag de helft meebetaal. Voor deze rekening zijn we uiteindelijk tot overeenstemming gekomen dat ik driekwart van het hele bedrag betaal, wegens de uitzonderlijke situatie. Maar nu wil ze graag het contract aanpassen, omdat ze de regel niet eerlijk vind. Ik ben wel bereid om erover te praten en tot een nieuwe overeenstemming te komen, maar ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn en wat jullie een eerlijke regeling vinden. Alvast bedankt!
_Celess schreef:Bedankt voor het meedenken allemaal, daar heb ik veel aan. Ik hoop dat we er wel gewoon uitkomen en dat ze niet terughoeft, want het was een aardige zoektocht om een fijn plekje te vinden en ze heeft het er verder super. Alleen jammer hoe dit nu loopt dan . Ik ging er vanuit dat mocht het tot een operatie komen daar niet zo snel onenigheid over zou ontstaan, maar misschien dat ik daar te naïef in ben geweest zeker als ik nu naar deze situatie kijk natuurlijk... En over de zeggenschap vind ik logisch wie betaald wie bepaald. Ik ben het met jullie eens dat terugkomen op een afspraak zodra puntje bij paaltje komt niet kan, maar omdat ik graag wil dat we eruit komen ga ik er wel over in gesprek, misschien de 300 euro iets verlagen. Zij wil een verzekering op mijn kosten of de regel omdraaien maar daar ga ik niet mee akkoord.
Gebruikers op dit forum: xxxmh en 4 bezoekers