Thnx allemaal voor het meedenken, heel fijn!!
zigranta schreef:Zo'n hardloop-armband gebruiken waar je telefoon in kan en die aan de tralies bevestigen?
Is dat niet wat te wijdt? Tralies is maar dun en tijdens hobbelen mag het natuurlijk niet gaan schuiven.
Blussem schreef:Action hebben zo mini 3 poot telefoon houder waarvan je de poten om de trailies kunt buigen.
Die heb ik thuis ook, nog nooit geprobeerd. Zou het blijven zitten? Heb je ervaring toevallig? Ook wat betreft stevigheid en trillen van beeld?
VillaNeusjes schreef:Ductape
Haha, wil het er nog wel af kunnen halen!
Dispar_Vulgo schreef:Zo’n magneet sticker. 1 op de trailer en 1 op je telefoon(hoesje)
Ik heb niet echt goede ervaringen met magneetstickers. Over het algemeen niet zo sterk? Telefoon door de trailer lijkt me geen strak plan!
Suzanne F. schreef:VillaNeusjes schreef:Ductape
Hij moet er ook weer af kunnen he?

Dit dus
Nettie007 schreef:Blijft je camera aan staan al die tijd? Ik heb weleens geprobeerd mijn eigen rijden te filmen maar na tien minuten stopt ie er automatisch mee
Kan natuurlijk aan mijn telefoon liggen. Je hebt tegenwoordig ook van die koorden voor aan je telefoon, ik zou daar een clip aan vast maken en dan kun je hem overal ophangen.
Is een app voor, die blijft aan staan, echt heel handig, heb er nu ook een stalcamera van gemaakt, wordt deze winter nog uitvoerig getest haha.
Heb je een voorbeeld van zo'n koort en klip en hoe je dat in de trailer zou kunnen bevestigen? Dan heb ik een beeld hoe dat eruit ziet.
Kaitlyn schreef:Inderdaad met een magneetsticker of met zo'n hoesje met koorden eraan die je aan de tralies kunt vastmaken?
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe je deze installatie hebt gemaakt? Is daar een app voor? Ik ben aan het kijken naar een camera voor in mijn trailer, maar ik heb ook nog een oude iPhone liggen waar ik dit eventueel ook mee zou kunnen doen.

Magneet sticker twijfel ik over de sterkte ervan? En die koortjes, kun je dat uitleggen?
Tuurlijk mag je dat vragen. Er is een speciale app voor! Anders mag je me pb sturen? Ik moest wel even wat instellingen in de telefoon veranderen om het goed werkend te krijgen, anders sluit de telefoon de app steeds af. Voor mij werkt het nu perfect en de kwaliteit is ook fijn gezien de camera van de telefoon ook niet slecht is.