Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
LiselotZorro schreef:janderegelaa schreef:Vroeger deden we gewoon een keer de koeienprikker tegen z’n kont dan was het probleem meteen klaar maar dat mag niet meer denk ik...
Ik gebruik zelf minder grof geschut, maar ja als dat er voor nodig is.. Uiteindelijk wel de meest veilige optie.
Milan_lover schreef:Wij hebben dit jaar een Sirius S80 aangeschaft, mooi ruim, erg hoog en met een vooruitloop. We zijn er ontzettend blij mee en hij ligt heerlijk op de weg. We zijn hiervoor gegaan omdat we ook regelmatig clydesdales op de trailer hebben waardoor de meeste andere trailers al snel te klein waren.
Nielojram schreef:janderegelaa schreef:Vroeger deden we gewoon een keer de koeienprikker tegen z’n kont dan was het probleem meteen klaar maar dat mag niet meer denk ik...
Het valt toch altijd op dat jij het beste met paarden voor hebt.
Nielojram schreef:janderegelaa schreef:Vroeger deden we gewoon een keer de koeienprikker tegen z’n kont dan was het probleem meteen klaar maar dat mag niet meer denk ik...
Het valt toch altijd op dat jij het beste met paarden voor hebt.
Kmbly schreef:Had vandaag een tik met de zweep gegeven, meneer schrok even maar wachtte toen wel
janderegelaa schreef:Kmbly schreef:Had vandaag een tik met de zweep gegeven, meneer schrok even maar wachtte toen wel
Heel goed! Volgende keer als je de klep open doet, zorg dan dat je de zweep in je hand hebt. Zodra je ziet dat hij komt maak je een forse stemcorrectie (dus je roept hard NEE) en tegelijkertijd sla je hem zo hard als je kunt met de zweep. Gewoon 1 keer. De keer erop doe je het weer maar dan geef je de stemcorrectie iets eerder. Hoogstwaarschijnlijk snapt hij het dan al. En dan hoeft die zweep al niet meer. En als hij het nog niet snapt dan gebruik je de zweep wel. Het hoeft echt hooguit 2 of 3 keer. Als die eerste klap maar hard genoeg is. En dan kun je het geld voor een andere trailer in je zak houden. Ik ben trouwens erg fan van Faust Fautrus. Zonder klep om in te stappen. Dan heb je dat gezeur ook niet meer.
Overigens dapper van je dat je post dat je hem die tik gegeven hebt.
Daphara schreef:Ik vervoer mijn Shire ook in een (oude) Ifor Williams en vind persoonlijk de hoogte voor hem ook geen enkel probleem geven, hij past er makkelijk in met zijn bijna 180 cm.
[ [url=m/L4UInR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eTFkOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VBSSyE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OxVyOb.jpg]Afbeelding[/url] ]
kamsel schreef:Daphara schreef:Ik vervoer mijn Shire ook in een (oude) Ifor Williams en vind persoonlijk de hoogte voor hem ook geen enkel probleem geven, hij past er makkelijk in met zijn bijna 180 cm.
[ [url=m/L4UInR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eTFkOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VBSSyE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OxVyOb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 1.75 paard paste ook goed.
En dat terwijl de binnenhoogte van de oude Ifor’s lager is dan de nieuwere versie die ts te laag vindt.
Gebruikers op dit forum: Ann, cabochon1, Ghazella, Oehlala, SentiBot, Yummy en 20 bezoekers