Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
anjali schreef:Gecondoleerd met het verlies van je paard! Ik vind dat dit valt onder het bedrijfsrisico van de pensionhoudster. Die zal toch wel verzekerd zijn voor zoiets.Mijn hoefsmid loopt ook altijd risico op geschopt te worden en zei me dat hij daarvoor verzekerd was.
MightyMike schreef:Als jullie wegen toch al gescheiden zijn en je daar al vanuit je goed fatsoen een en ander voor over je heen hebt laten komen, zo maak ik het uit je tekst enigszins op, dan zou ik het misschien gewoon zo laten. Met de nette boodschap dat je het bij je verzekering ingediend hebt en je de reactie van je verzekeraar doorgeeft. Dan heb je denk ik juist gehandeld verzekeringstechnisch gezien. Dan is het aan de ph zelf om met haar verzekering te overleggen, mocht deze een andere conclusie trekken, leggen ze het maar voor aan jouw verzekeraar. Ik zou er dan verder niet veel energie meer in stoppen, vervelend voor de ph dat het gebeurd is, maar denk ook een beetje risico van het vak toch. Sterkte met het verlies van je paard ts.
Polly schreef:Heb je wel een factuur gezien van dit verhaal? Is ze eerst naar de huisarts geweest of meteen naar het ziekenhuis.
De kosten van een echo buik zijn echt geen €200,-. Gemiddeld is €60 en ik zag 1 uitschieter van €120.
Als ze via de huisarts is gegaan en er was dus niks te zien zijn het alleen de kosten van de echo en krijgt ze die uitslag van de huisarts.
Ik zou iig niet zondermeer betalen,wat zegt haar eigen arbeidsongeschiktheids verzekering? En is ze daadwerkelijk arbeidsongeschikt?
Gooiske schreef:Heb je de pensionhouder serieus betaald voor het meegaan naar de kliniek?
Of is het een kwestie van onkostenvergoeding voor gebruik auto en trailer dus benzine kosten?
Polly schreef:Heb je wel een factuur gezien van dit verhaal? Is ze eerst naar de huisarts geweest of meteen naar het ziekenhuis.
De kosten van een echo buik zijn echt geen €200,-. Gemiddeld is €60 en ik zag 1 uitschieter van €120.
Als ze via de huisarts is gegaan en er was dus niks te zien zijn het alleen de kosten van de echo en krijgt ze die uitslag van de huisarts.
Ik zou iig niet zondermeer betalen,wat zegt haar eigen arbeidsongeschiktheids verzekering? En is ze daadwerkelijk arbeidsongeschikt?
LoessM schreef:Waar doe ik nou goed aan? Terug naar mijn eigen verzekering en bezwaar maken tegen hun antwoord? 200 euro uit eigen zak betalen? Of pensionhouder het via hun verzekering laten opgeven?
.
Gebruikers op dit forum: _Lois_, Annemiek73, GabberGill, Loe_Loe, myk_en_shant, wendyh en 4 bezoekers