Ja ik. Ben toevallig een week of 2 geleden nog bij hem geweest. Hij is eerlijk. De trailer waarvoor ik ging kijken, Bockmann met alu bodem zag er echt nog netjes uit, maar hij vertelde eerlijk dat het in het hout wat plekken aan het ontstaan waren. Hoefde niet direct wat aan gedaan worden, maar wel in de toekomst. Je kan dat soort dingen ook gelijk door hem laten doen. Hij kan bodems en wanden vervangen. Nou was dat niet wat ik wilde en ik heb hem dus laten staan. Mocht hij wat binnenkrijgen wat voor mij interessant is zou hij me bericht geven. Maar hij is dus aardig, netjes en eerlijk.
Grinnik denk er wel om hij zit echt midden in the middle of nowwhere
Tips voor het kopen en bekijken van, als hout klop het met de knokkels af. Een slechte plek kan je horen (klinkt dof). Houten bodem altijd controleren. Kitnaden nakijken of ze niet losgaan. check op vocht in de trailer, als in natte plekken die niet van het schoonmaken zijn. Ik heb net vanavond nog foto's doorgekregen, trailer stond in Rotterdam wat dan weer voor mij een eind rijden is (Hako is in de buurt)
Schoonzus woont daar en is voor mij gaan kijken. Vol poly trailer, en voorin was het nat, en op de balk aan de onderkant ook. Lek dus. Valt voor mij ook af. En ik let altijd extra op de randen onderlangs van de wanden. Daar zie je toch het meest de eerste schade in hout. Oja en bij trapbescherming navragen of die vanaf het begin erin gezeten heeft. En als zonder check op schade wanden binnenkant. Elke schade daar is gelegenheid voor vocht om in de wanden te dringen.
Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.