dovish schreef:Wij stoppen ze allemaal in een gewone tweepaards paardentrailer. Wel lange buizen laten maken zodat het schot er uit kan en je toch nog stangen in kan hangen.
Over koeien/schapengeur hebben onze paarden nooit geklaagd! Aan ventilatie ontbreekt het wel.. Dat lijkt me voor een volgende kar wel een must, meer frisse lucht.
En koeien mesten en plassen áltijd op de kar. Bodem was sneller verrot dan verwacht. Daarom nu net een aluminium bodem laten plaatsen.
LaDonna75 schreef:dovish schreef:Wij stoppen ze allemaal in een gewone tweepaards paardentrailer. Wel lange buizen laten maken zodat het schot er uit kan en je toch nog stangen in kan hangen.
Over koeien/schapengeur hebben onze paarden nooit geklaagd! Aan ventilatie ontbreekt het wel.. Dat lijkt me voor een volgende kar wel een must, meer frisse lucht.
En koeien mesten en plassen áltijd op de kar. Bodem was sneller verrot dan verwacht. Daarom nu net een aluminium bodem laten plaatsen.
Ja, een tweepaardstrailer is ook mijn idee. Doen jullie wel buizen erin met koeien dan? Wij deden dat nooit toen we ze nog in de trailer vervoerden. De geur van koeien en schapen, ach, als je na gebruik de trailer schoonspuit, valt het best mee. Ze mesten inderdaad al-tijdDie ventilatie vind ik het belangrijkste item, en misschien iets van een hek voor schapen (bij de klep), dat uitneembaar is of zo?
Heeft iemand voorbeelden?
mino1 schreef:In een paardentraier mag je paarden vervoeren en geen andere diersoorten,
Hier voor heb je een veetrailer nodig die daar voor is en goed gekeurdt is voor de diersoort wat je wilt vervoeren.
mino1 schreef:In een paardentraier mag je paarden vervoeren en geen andere diersoorten,
Hier voor heb je een veetrailer nodig die daar voor is en goed gekeurdt is voor de diersoort wat je wilt vervoeren.
Citaat:Voertuigcategorie: Aanhangwagen (Oplegger) (O2)
Inrichting: veewagen
Brainless schreef:mino1 schreef:In een paardentraier mag je paarden vervoeren en geen andere diersoorten,
Op de papieren (en bij het RDW) van mijn trailer staat "veewagen".. en geen paardentrailer.Citaat:Voertuigcategorie: Aanhangwagen (Oplegger) (O2)
Inrichting: veewagen
Gebruikers op dit forum: Rex_Rolfo en 8 bezoekers