Sosha schreef:Ik heb op dit moment ook geen trekauto, dwz wel een auto die een 1,5 paards tot 1300 kg mag trekken, maar zonder trekhaak wordt lastig.
Dus dan wordt het of onder mijn 15 jaar oude Citroën nog een trekhaak monteren, of een andere wagen kopen. Citroën heeft nog geen 88k op de teller staan en is op zich nog een hele fijne auto, maar ja, 15 jaar.....
Sosha schreef:Ik heb nog geen pony gekocht, moet nog aan de zoektocht beginnen.
Maar wil me wel vast oriënteren op vervoersmogelijkheden.
Levertijd van een nieuwe trailer kan soms ook even duren.
ikke schreef:Sosha schreef:Ik heb op dit moment ook geen trekauto, dwz wel een auto die een 1,5 paards tot 1300 kg mag trekken, maar zonder trekhaak wordt lastig.
Dus dan wordt het of onder mijn 15 jaar oude Citroën nog een trekhaak monteren, of een andere wagen kopen. Citroën heeft nog geen 88k op de teller staan en is op zich nog een hele fijne auto, maar ja, 15 jaar.....
Joh, de jongste auto hier op de oprit is ouder (2003).
Als jij dat autootje netjes blijft onderhouden en ook noodzakelijke grotere kosten gewoon maakt, zal dat autootje je niet teleur stellen.
1300kg met een pony lukt ook wel; met een paard wordt het wat lastig al wil ik niet zeggen dat het onmogelijk is; het vergt wel enig inzicht an de chauffeur.
Sosha schreef:Auto is altijd netjes gereden en goed onderhouden. Ook nog nooit wat geks mee geweest.
En ik ben nogal verknocht aan hem
bren979 schreef:Ik kan je Maartje van der Welle echt aanraden. Heeft echt een goed onderhouden trailer en heeft zelf ook haar papieren voor veevervoer en is dierenarts assistente. Heeft mijn paard al meerdere keren vervoerd, gaat altijd super.
Pb maar voor contact informatie
Jet schreef:Dan zou je dus een pony binnen 65 km. van je stalling moeten vinden, dat is lang niet altijd het geval.
SusanH schreef:Als je echt op zoek wilt gaan naar een pony of paard lijkt het mij handig om eerst te kijken of er stalling is voor je paard. Vervoer is vaak wel makkelijk(er) te regelen, je zou dit bijvoorbeeld ook aan de verkopende partij kunnen vragen.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers