MyChoice schreef:Mijn trailer van bijna 3 jaar oud, tweepaards en aluminium staat te koop hij HBL in Lunteren. Ik ben er altijd netjes op geweest. Goed schoongemaakt en droog gemaakt altijd. Heeft het eerste jaar onder afdak gestaan. Het is een humbaur xanthos. Als je een betrouwbare bijna nieuwe trailer zoekt..... Overigens niet meer in mijn bezit. Ingeruild voor een anderhalf ivm blessure 1 paard en dus niet meer met twee tegelijk op pad.
cissy schreef:Bij Zuidzijde knappen ze ook 2e hands trailers op en leggen er dan een nieuwe alu bodem in. Je zou daar eens kunnen informeren.
rina schreef:cissy schreef:Bij Zuidzijde knappen ze ook 2e hands trailers op en leggen er dan een nieuwe alu bodem in. Je zou daar eens kunnen informeren.
Haai Zus![]()
Zover gaat mijn pasje niet, ik mag maar tot Zwolle
![]()
Of te wel heel Nederland door voor een trailer........ ehmmm nope.
Hutcherson schreef:Bij de aankoop van een tweedehands trailer vooral ook even goed eronder kijken. Kijken of je roestplekken ziet. Ook bij de assen waar de wielen aan bevestigd zitten.
Kijk goed of er roest onder een deurtje zit, bij de scharnieren van de klep of dat ze niet simpelweg een nieuwe vloer over een verrotte vloer geknalt hebben..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker