_Lobke_ schreef:Flashwolves: wat goed dat je nog steeds zo blij met de trailer bent! Ja ik denk dat ik iemand van een garage maar even moet vragen of een aankoopkeuring?
nicolanca schreef:Een vriendin van mij heeft het gedaan, maar wel iemand meegenomen die ook echt verstand van paardentrailers had. Bij de eerste die volgens de handelaar goed was en op het eerste gezicht ook goed leek te zijn, heeft hij de rubbermatten van de bodem losgerukt. Daar was de handelaar niet blij mee - en al helemaal niet toen hij dus een mes zo in de (Rotte) houten bodem kon steken. Oudere modellen hebben vaak nog een houten bodem, dus dat is wel een punt van aandacht.
00000000 schreef:juval schreef:ik heb een wesco trailer uit 1992. Laten nakijken, nieuwe koppeling erop. Nieuwe banden en nieuwe bodem erin... deze kan nog jaren mee (hoop ik)
Totale kosten onder de 2000
Wij eentje uit 1994 bij Zuidzijde gekocht, ook onder de 2000 en een keihard ding!
Amy223 schreef:Heb net vandaag een Heja 5 sterren opgehaald. Komt uit 1993.
Bodem, klep en kop is helemaal nieuw. Trailer is verder puntgaaf, alleen wat dof. Is helemaal van polyester. Echt heel blij mee. Wel wat ouder dus maar goed!!
Hatsikidee89 schreef:Amy223 schreef:Heb net vandaag een Heja 5 sterren opgehaald. Komt uit 1993.
Bodem, klep en kop is helemaal nieuw. Trailer is verder puntgaaf, alleen wat dof. Is helemaal van polyester. Echt heel blij mee. Wel wat ouder dus maar goed!!
Zag ik een foto bij de dealer? Ging je gelijk op westrijd vanavond?
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, loveslimpie, Unit en 7 bezoekers