Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
Nala schreef:Hey bokkers,
Ik verkoop op dit moment een zadel, en heb een geinteresseerde die precies dit zadel zoekt. Ze heeft alleen op dit moment maar 6/10 van de vraagprijs, die ze meteen zou betalen, en dan de resterende 4/10 later pas...
In principe heb ik hier geen probleem mee, maar is dit op een of andere manier zo te regelen dat ik zelf zeker ben van mijn geld? Dus met andere woorden, kan ik het zo regelen dat ik er twijfelloos mee naar de politie kan stappen mocht zij weigeren de rest te betalen?
Nala schreef:Daar was ik al bang voor inderdaad. Ik kan het me goed voorstellen hoe de koper zich voelt en wil dan wel zo aardig zijn, maar ik heb ook geen zin om te fluiten naar mijn geld
SweetVanille schreef:"kan ik het zo regelen dat ik er twijfelloos mee naar de politie kan stappen mocht zij weigeren de rest te betalen? "
Dat kan je sowieso vergeten
kiki1976 schreef:Zelf zou ik iemand niet op zijn blauwe ogen geloven die zegt het af te betalen.
Nala schreef:Die optie van marktplaats is inderdaad helaas niet echt toepasselijk hier nu, en zij komt uit Duitsland, dus dat maakt het sowieso moeilijk met een NLe dienst.
Ik denk dat ik inderdaad gewoon even af ga wachten. Ze zei al bij familie te gaan vragen of ze eventueel wat geld kan lenen.
Gebruikers op dit forum: Heleennn, Laj1, lienbono, puntje, RenateHidden, SentiBot en 8 bezoekers