Paard leasen/winterstalling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandracompen

Paard leasen/winterstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-20 20:11

Hoii,

Ik weet dat ponyhof in Zeeland de paarden en ponys uit lenen voor de winterperiode.
Allereerst vraag ik me af of je hier ook kunt leasen als je er zelf nooit geweest bent/niet daar rijd.

Zijn er ook andere maneges die dit doen.
Een eenmalige betaling buiten de maandelijkse kosten voor een paard.

Voordat ik een eigen paard wil aanschaffen wil ik eerst kijken of ik dit leuk vind om iedere dag te doen. Maar ik wil niet buiten de maandelijkse kosten ook nog 300 euro erbij hebben voor de lease kosten.

Alvast bedankt!

Kairos

Re: Paard leasen/winterstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 20:23

Ik denk dat de maneges die dit doen, nu wel onderdak hebben eigenlijk. (Vooral omdat het hoogseizoen qua paardenvakantie en ponykamp in de winter wel over is.)Vaak zoeken de manegehouders gewoon naar een adres waar ze een goed gevoel over hebben. (Andere maneges, maar soms ook particulieren.) Niet alle lesklanten kunnen een paard onderhouden, dus alleen eigen klanten lijkt me niet. Je zou wat manegebedrijven die gebruik maken van dit concept kunnen aanschrijven. Als ze dan nog een plek zoeken voor een paard of pony, zoeken ze misschien wel contact met je :)

sandracompen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-20 20:30

Kairos schreef:
Ik denk dat de maneges die dit doen, nu wel onderdak hebben eigenlijk. (Vooral omdat het hoogseizoen qua paardenvakantie en ponykamp in de winter wel over is.)Vaak zoeken de manegehouders gewoon naar een adres waar ze een goed gevoel over hebben. (Andere maneges, maar soms ook particulieren.) Niet alle lesklanten kunnen een paard onderhouden, dus alleen eigen klanten lijkt me niet. Je zou wat manegebedrijven die gebruik maken van dit concept kunnen aanschrijven. Als ze dan nog een plek zoeken voor een paard of pony, zoeken ze misschien wel contact met je :)

Ja het is ook niet meteen voor nu. Meer dat ik binnenkort in de gaten kan houden bij de manege die dit doen

Amber_anne

Re: Paard leasen/winterstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 20:36

Vroeger deed manege de seeruyter op Vlieland dit ook. Geen idee of ze dit nog doen maar is altijd een berichtje waard.

Heb zelf vroeger ook een paard gereden die daar nu staat. Een fries, als je die toevallig least hoor ik het graag