Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Keet schreef:Heb mijn trailer een keer naar een zaak in Aalsmeer gebracht. Basisprijs was 125 euro geloof ik. Maar daarop werd elk onderdeel/moertje/smeerseltje nog apart doorgerekend en tot slot zelfs de "goedgekeurd" sticker.
Dus ben benieuwd of die van 250 helemaal inclusief zijn, zelfs de sticker. En bij die van 150 wellicht al die dingen er nog bij komen?
Keet schreef:Heb mijn trailer een keer naar een zaak in Aalsmeer gebracht. Basisprijs was 125 euro geloof ik. Maar daarop werd elk onderdeel/moertje/smeerseltje nog apart doorgerekend en tot slot zelfs de "goedgekeurd" sticker.
Dus ben benieuwd of die van 250 helemaal inclusief zijn, zelfs de sticker. En bij die van 150 wellicht al die dingen er nog bij komen?
San_ner schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt, maar die van mij had ik altijd in onderhoud bij Impex Groningen.
Daar is het €129,- exclusief btw. En een keer in het jaar hebben zij een aanbieding. Dan vracht ik hem altijd.

Loei schreef:Toevallig staat mijn tweepaardstrailer op dit moment bij mijn zwager in de garage. Mijn trailer krijgt een gehele renovatie. Het is een mabro uit 1979!
Geheel nieuwe bodem, achterklep, lichten binnen en buitenkant, en heeeel veel andere details worden er aan toegevoegd en binnen en buitenkant wordt helemaal opnieuw gelakt. Als jullie het leuk vinden kan ik wel wat foto's plaatsen hoe hij er op dit moment bij staat.
Ik ben om en nabij de 750 euro kwijt.
Hierbij begin foto's. Trailer is al helemaal kaal.
[ [url=m/CbROhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LDoW7e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lootje1991 schreef:Wat verwacht je dat ze bij een trailer handelaar meer kunnen zien dan je oom? Kijken naar remmen, verlichting, rottigheid, smeren van onderdelen zou hij toch ook wel kunnen?