Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liss schreef:En zo waren er wel meer dingen nog, zoals het afschrijven van de huur zonder toestemming, er is geen machtiging afgegeven.
GDG schreef:liss schreef:En zo waren er wel meer dingen nog, zoals het afschrijven van de huur zonder toestemming, er is geen machtiging afgegeven.
Er klopt iets niet in het verhaal want bovenstaand is schier onmogelijk.
Verder: officieel is het geen gevalletje 'jij houdt je niet aan het contract, dus ik ook niet'. Vanuit de wet moet je eerst de ander schriftelijk in gebreke stellen en die ander de gelegenheid geven het te herstellen (binnen een redelijke termijn). In het geval van een levend wezen snap ik heel goed dat je die gok niet neemt, maar je vroeg naar hoe het zat.
Kymalin schreef:anjali schreef:Als ze september al betaald had en nu al weg is,dan heeft ze dus voor 10 dagen voor niets betaald.Eigenlijk vind ik dat wel voldoende voor opzegtermijn.
Vind ik ook
GDG schreef:liss schreef:En zo waren er wel meer dingen nog, zoals het afschrijven van de huur zonder toestemming, er is geen machtiging afgegeven.
Er klopt iets niet in het verhaal want bovenstaand is schier onmogelijk.
LadyMadonna schreef:Shae schreef:Leg eens uit. Machtigingen worden echt niet altijd gecontroleerd door de bank hoor.
@TS: ze kan ook een melding onterechte incasso doen bij de incasserende bank.
In dat geval aangifte doen van fraude