. Ik kan me voorstellen dat het lastig is zonder de combinatie te zien, maar misschien heeft een van jullie dit eerder gehad en weet wat het probleem is.Wij hebben twee auto's waar de trailer voor kan, het zijn bijna dezelfde auto's alleen de een is een model groter dan de andere. De trailerverlichting doet het op de grootste auto goed, hij gaat braaf aan, knipperlichten, gewone lichten en remlichten doen het allemaal. Wanneer we de trailer aankoppelen op de andere auto doen de knipperlichten en de remlichten het wel maar de gewone verlichting werkt niet? Uiteraard hebben we hem al naar de dealer gebracht en naar het bedrijf waar de trailer vandaan komt, maar toen deed de verlichting het wel...
Dus konden ze natuurlijk ook niet echt naar het probleem zoeken. Daarna heeft die het thuis nog 1 of 2 keer gedaan maar nu werkt het niet meer. Nogmaals de knipperlichten en remlichten doen het wel, dus je zou toch zeggen als er iets niet goed zit dat de gehele verlichting niet zou moeten werken? Blijkbaar ligt het niet aan de trailer, in ieder geval dat zou mijn logica zeggen, want op onze andere auto werkt het wel. Weet iemand wat dit misschien zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!