Gezocht: traileronderdeel Van Der Sluis. Ronde raampjes.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fauvetje

Gezocht: traileronderdeel Van Der Sluis. Ronde raampjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 21:31

Dag bokkers!

Ik ben al uren het internet vruchteloos aan het afschuimen en vroeg me af of jullie me verder kunnen helpen.
Een aantal jaar geleden kochten wij een Van Der Sluis trailer uit 1994. Hiervan hebben we de vloer vervangen, led verlichting in geïnstalleerd een nieuwe koppeling, remmen ,...

Nu is onze tijdelijke rubbervloer aan vervanging toe en zou ik in de paasvakantie de trailer onder handen willen nemen.
De rubbermat is reeds besteld, maar ik heb een probleem met de raampjes aan de zijkant van de trailer.

Dit waren oorspronkelijk ronde Van Der Sluis raampjes, met een zwart rubber. Vermoedelijk zijn deze reeds gesneuveld bij de voorgaande eigenaar. Want wij rijden reeds sinds aankoop rond met een plexi-glas dat er met silicone is opgeplakt voor de gaten waar ooit de ramen zaten.

Graag zou ik zelf opnieuw stevige (en originele) ruitjes voorzien, want ons plexiglas is langs alle kanten gebarsten....
Weet iemand waar ik deze raampjes zou kunnen bestellen?

Alvast bedankt!

Karreman

Re: Gezocht: traileronderdeel Van Der Sluis. Ronde raampjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 23:45

De raampjes kun je gewoon uit plexiglas snijden en de rubbers incl pees zijn nog wel te bestellen via een trailerdealer.
Alleen het monteren is nog wel een ding
Als plexiglas in rubber zit scheurt het veel minder snel dan wanneer het direct op de kap gemonteerd zit

zodiacje

Re: Gezocht: traileronderdeel Van Der Sluis. Ronde raampjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:30

Ik heb vorige week een nieuw raampje laten zetten bij claushuis in den haag dekkershoekje. Als je er niet uit komt kan je hun altijd mailen voor advies, weet bijna zeker dat zij je verder kunnen helpen.