Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
upendo schreef:Gatverdamme, meteen juridisch aanpakken inderdaad. Wat een poep praat ze. En daar bovenop, als jij niet 6 keer per week op je paard wil stappen, maar bijvoorbeeld maar één keer.. Wie is zij om daar een oordeel over te vellen en daarop te handelen?!!
Heb je je laatste stalgeldrondje al betaald? Anders zou ik dat mooi verrekenen met de borg..
giglene schreef:upendo schreef:Gatverdamme, meteen juridisch aanpakken inderdaad. Wat een poep praat ze. En daar bovenop, als jij niet 6 keer per week op je paard wil stappen, maar bijvoorbeeld maar één keer.. Wie is zij om daar een oordeel over te vellen en daarop te handelen?!!
Heb je je laatste stalgeldrondje al betaald? Anders zou ik dat mooi verrekenen met de borg..
Ik ben even niet bekend met stalgeldrondje, wat bedoel je daarmee?
[/quote]Shaggy09 schreef:Zou je het willen laten weten dat de rechtsbijstand / juridisch loket erover zegt? Ben daar heel benieuwd naar. Wat die stalhoudster doet kan echt niet.
En wat een nare stalhoudster zeg, klinkt niet gezellig daar.
zal wel aan mij liggen denk ik.. 
joyce B schreef:Als zij je in februari vraagt te vertrekken per 1 maart dan geeft zij aan geen opzegtermijn te hanteren. Dus die reden valt af. Ze hebben wel meerdere keren aangegeven dat ze vinden dat je je paard in hun ogen onvoldoende verzorgt. Dit zullen zij als reden van opzeggen gebruiken. Maar ook dat betekent nog niet dat ze de borg zomaar in kunnen houden. Je hebt geen achterstallige betalingen staan en geen schade veroorzaakt en jij hebt het opzegtermijn niet geschaad te. Dat was hun eigen keuze.
Succes.
pompadour schreef:joyce B schreef:Als zij je in februari vraagt te vertrekken per 1 maart dan geeft zij aan geen opzegtermijn te hanteren. Dus die reden valt af. Ze hebben wel meerdere keren aangegeven dat ze vinden dat je je paard in hun ogen onvoldoende verzorgt. Dit zullen zij als reden van opzeggen gebruiken. Maar ook dat betekent nog niet dat ze de borg zomaar in kunnen houden. Je hebt geen achterstallige betalingen staan en geen schade veroorzaakt en jij hebt het opzegtermijn niet geschaad te. Dat was hun eigen keuze.
Succes.
Dat hangt wanneer je hebt afgesproken in Februari .