Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mij werd ook nog gevraagd of het was voor particulier gebruik of voor commercieel zoals verhuren... Duhelo schreef:De trailer wordt apart verzekerd en verzekerd bij de auto.
Concreet: de auto waarmee je trekt, moet er vermeld worden dat hij een aanhanger van meer dan 750 kilo trekt.
Je kan met iedere auto die trailer trekken mits die vermelding op je groen papiertje staat.
De verzekering voor je trailer zelf geldt voor als hij afgekoppeld staat. Bv hij staat geparkeerd en loopt een helling af tegen een andere auto.
Of je trailer moet vasthangen aan een auto kwa verzekering hangt af van je maatschappij. Sommige eisen het, andere niet.
Granoek schreef:Duhelo schreef:De trailer wordt apart verzekerd en verzekerd bij de auto.
Concreet: de auto waarmee je trekt, moet er vermeld worden dat hij een aanhanger van meer dan 750 kilo trekt.
Je kan met iedere auto die trailer trekken mits die vermelding op je groen papiertje staat.
De verzekering voor je trailer zelf geldt voor als hij afgekoppeld staat. Bv hij staat geparkeerd en loopt een helling af tegen een andere auto.
Of je trailer moet vasthangen aan een auto kwa verzekering hangt af van je maatschappij. Sommige eisen het, andere niet.
Dus elke auto die die trailer trekt moet op dat papiertje staan?
Ik ga zondag voor een trailer kijken dus ben me ook aan het inlezen hieromtrent, maar ik heb vaker ook de trailer van mijn schoonbroer geleend met mijn eigen auto, wist hier helemaal niks van..
Dacht ook dat de trailer gewoon een eigen verzekering had?
Ik weet ook niet hoe ik die trailer, als ik hem koop, dan thuis kan krijgen? Kan toch niet al een verzekering afsluiten als ik niet weet of ik hem ga kopen?
Pfff komt meer bij kijken dan ik dacht