Onderweg wiel verloren van paardenvrachtwagen wat een schrik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 18:27

Rena100 schreef:
Oh daar weet ik ook helemaal niets van! Heb in december andere banden eronder laten zetten. ook nog nooit van gehoord, ook niet bij nieuwe banden bij APK. Ben er nog nooit op gewezen in die 11 jaar dat ik een auto heb. Toch maar even laten aandraaien dan!

Wat moet jij geschrokken zijn TS. Hoe staat het met de schade afhandeling, is dit verzekeringswerk?


Als je dit voor een rechter zou laten komen, dan zou ik het altijd verliezen. Ik kan nooit hard maken, dat hij de laatste is geweest die aan mijn wielen heeft gezeten. Hij geeft wel toe dat hij het me niet heeft gezegd. Uit coulantie heeft hij de wagen voorzien van nieuwe velgen, banden, moeren.(alleen die eraf waren). Mijn wederhelft heeft met hem afgesproken de materiaalkosten te delen. de montage deed hij "gratis" vervolgens bleek de ABS sensor ook nog defect... daar blijft hij over volhouden dat dit echt toeval is..

Ik heb de wagen na reparatie door een andere garage na laten kijken. Die zegt dat de sensor wel defect kan zijn door verkeerde montage. (gaat weer om 600 euro).

Ik ben er dus nog niet helemaal klaar mee helaas. Plus nog niet helemaal relaxed met rijden in de wagen.

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:00

Maarre, als je al niet weet DAT je ze na moet zetten, hoe gaan jullie dat nu dan doen? En hoe zeker weet je dan dat het wel goed zit??

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Onderweg wiel verloren van paardenvrachtwagen wat een schrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:33

600 euro voor een ABS-sensor? Echt?

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:48


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Onderweg wiel verloren van paardenvrachtwagen wat een schrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 01:17

Als de ABS sensor geïntegreerd is in de wielnaaf, dan is het geen vreemd bedrag. Arbeid en vermoedelijk inleren komt er ook nog bij.

xMyrnavG

Berichten: 114
Geregistreerd: 28-04-18

Re: Onderweg wiel verloren van paardenvrachtwagen wat een schrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:46

Wat een schrik! Ik heb dit ook nooit geweten en ben blij dat je het deelt!

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-19 12:01

Tessebes schreef:
Als de ABS sensor geïntegreerd is in de wielnaaf, dan is het geen vreemd bedrag. Arbeid en vermoedelijk inleren komt er ook nog bij.


dit klopt...