het recht en onrecht bij aankoop paard (volg)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 15:59

Leek mij ook een intressant verhaal maar volgens mij is iedereen op bokt ongesteld ofzo :') (niet het eerste topic wat ik voorbij zie komen waar men niet al te veel kan hebben)

Maar inderdaad zoals hier boven genoemd, heel banketstaaf om een duurder paard te kopen wat nu niet bruikbaar is voor de sport.

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Re: het recht en onrecht bij aankoop paard (volg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 16:09

Als er tussen aanhalingstekens volg staat dan hoeft de eerste post toch niet compleet te zijn aangezien het een volg topic is.
Met eventuele clifhangers etc.
Het topic van de tinker callas was een volgtopic. Het duurde ook een tijd voordat alles uitgetypt was.
Elise buiten had toen ook een volgtopic(weet uit het hoofd niet welke meer precies)

Maar zo kan een volgtopic toch beginnen??
Ik zou oprecht weten hoe het gehele verhaaltje gebeurd is. Van begin tot einde. Soms kun je er iets van leren en soms was het gewoon iets om gelezen te hebben

Koper

Berichten: 30272
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 16:11

sassefras schreef:
het was puur om onze nare ervaring te delen, dit zonder namen en ras paard.

Nou, wat zou JIJ nou voor paard hebben gekocht.

Dat een paard op een willekeurige dag, bij voorbeeld de dag waarop het gekeurd wordt, één oog wat dicht heeft betekent niet dat op dat moment bekend was dat het paard een serieus oogprobleem had. Hij kan bij voorbeeld met z'n oog ergens tegenaan gebotst zijn. Om daar een rechtzaak op te baseren vind ik nogal naïef eigenlijk. Waar is jouw onderzoeksplicht, en waar is jouw keuringsveearts in het hele verhaal? Je had dat dier nota bene op proef. Had 'm dan teruggebracht toen het nog kon als je er je bedenkingen bij had. Maar waarom ga je er 3,5 jaar later nog over liggen miepen?

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Re: het recht en onrecht bij aankoop paard (volg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 19:30

Er lijkt iets mis te zijn gegaan met het plaatsen van het bijbehorende bericht bij het slotje.

Sorry voor het ongemak en de onduidelijkheid!

We zijn momenteel in overleg over dit topic :)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:18

Excuses, ik had een bericht getypt, maar blijkbaar was die niet blijven hangen :+

Moderatoropmerking:
Dit topic blijft op slot. TS heeft besloten om alsnog haar verhaal niet te doen.