Sinds deze week weigert ze om in de trailer te gaan! Eergisteren toen in bij de club wilde trainen heb ik een uur lopen prutsen met mijn moeder om haar in de trailer te krijgen. We hebben alles geprobeerd, zweepje er achter, longeerlijn, voetje voor voetje op de klep, trailer op andere plek maar niets hielp. Na ongeveer 1 uur ging ze er ineens in. Toen we weer naar huis gingen liep ze er zo zonder problemen in.
Vandaag wilde ik dus weer trainen bij de club, ik had me mentaal al voorbereid dat ze niet de trailer in wilde. Nu hebben we anderhalf uur geprobeerd, maar ze gaat er niet in! Ze wilt niet. Het lijkt er niet op dat ze bang is, ze loopt mee tot aan de klep en dan stront eigenwijs blijven staan net voor de klep. Ze doet verder ook geen gekke dingen als heel hard trekken of zowat steigeren, nee gewoon stilstaan voor de klep. Trekken heeft dan ook geen zin!
Wie weet waarom? Wie weet iets om dit op te lossen..... Het ging eerst zo makkelijk zonder problemen! Je zou zeggen dat ze niet bang is aangezien ze bij ons thuis er niet in wilt, maar als we bij de club zijn en dan weer naar huis gaan gaat ze er zo in! In 1 keer! Wie weet raad?
Maar goed om even terug te komen op je vraag Valerie_91 mijn moeder heeft haar al proberen te laden en mijn stiefvader ook. Zonder succes helaas. Ook ben ik er zelf toen bij weg gegaan want wellicht dat het aan mij lag? Maar ze wilde toen ook niet helaas.