Verborgen gebreken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 22:11

Cayenne schreef:
Ik zie ook geen nare reacties. Er worden normale vragen en adviezen gesteld. Dressage_haf zorgt zelf voor onrust in dit topic.

TS, ik ga erin mee dat je fysio wel heel snel conclusies stelt. Daar is zonder diagnose door een goede paardenarts geen uitspraak over te doen.


Dat mogen jullie vinden; het is een aanname. Ik schreef: het lijkt er op dat... Vergeet niet dat een fysio getraind is in het voelen en 'bewerken' van spieren. Een gewone veearts weet hier doorgaans weinig van af. We gaan het zien bij de echo.
Laatst bijgewerkt door ElskaIsland op 15-05-18 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 22:20

ruitje schreef:
Zeg, is degene die jou oplicht niet de paardenmasseur/fysio? Die trekt zonder een echo enorme conclusies over ongelukken en afgescheurde spieren.

En nu komt het met wat goed betaalde behandelingen vast weer goed?

Ik zou dit dier binnenstebuiten laten keren op een goede kliniek :) . Kan ook zo zijn dat er meer mis is als er wel iets afgescheurd is geweest :)


Wat is dit nu weer voor een vooroordeel? Over een ongeluk is niet gesproken... Ik krijg gewoon oefeningen om zelf te doen en die zitten gewoon in het consult die ze gedaan heeft. FYSIO! Ik weet niet hoe jouw fysio werkt? Volgens mij moet je altijd zelf oefeningen doen om spieren sterker te maken??

Ze is 2 uur bezig geweest, uitgebreid verslag, met thermo foto's, plaatjes van de desbetreffende spieren.
Ik weet niet waarom ik mezelf nu zit te verdedigen. Dit is belachelijk!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:13

Debby34 schreef:
Dat mogen jullie vinden; het is een aanname. Ik schreef: het lijkt er op dat... Vergeet niet dat een fysio getraind is in het voelen en 'bewerken' van spieren. Een gewone veearts weet hier doorgaans weinig van af. We gaan het zien bij de echo.


Daarom zei ik Een goede paardenarts.