Hoi,
Sorry voor de vage titel. Wist even niks beters. Er zit mij iets dwars en ben benieuwd naar de mening van bokt.
Paar weken geleden de osteopaat bij mijn paard gehad. Die constateerde lichte zwelling achter de schoft, dus adviseerde mij de zadelpasser langs te laten komen.
Meteen die dag contact opgenomen, gebeld maar nam niet op. Appje gestuurd met de uitleg hoe en wat, en de vraag of ik langs mocht komen. Langs komen voor een check is volgens zijn site 20 euro.
Appje gelezen maar geen reactie gehad. Nogmaals gebeld. Geen reactie. Maar weer eens geappt want kwam wel in de knel met m'n wedstrijden, gezegd dat ik graag langs wou komen. Ik werd teruggebeld. Nogmaals gezegd dat ik graag langs wou komen om het zadel te laten checken. Oh, ik kom wel even een keer langs, ben dan en dan toch in de buurt. Prima, dacht ik...
Ik wou langskomen omdat dat nogal scheelt in kosten. Heb dit ook meerdere keren duidelijk gemaakt. Hij is langs geweest en dag later een factuur van 75 euro (alleen al 60 euro consult en 15 euro voorrijkosten).
Das een. Nu m'n hoefsmid.
Paard moest ijzers ivm outdoor wedstrijden. Ik heb op internet gekeken voor proppen maar wist niet welke ik moest nemen. Hoefsmid van te voren gebeld en gevraagd welke ik moest nemen. Oh ze verkocht ze ook wel tegen inkoopprijs. Oké, prima, neem maar mee!
Bij het onderslaan van de ijzers gevraagd wat ze kosten. Geen idee was het antwoord, ik stuur je wel een factuur.
Op internet zijn gehele sets te vinden inclusief koffer en schoonmaak dingen etc voor 30/35 euro. Ik heb 10 proppen gekregen zonder ook maar iets er bij voor 35 euro...
Ik voel me op moment best genaaid door beide. Had ik zelf duidelijker moeten zijn?
Ik wil niemand zwart maken maar ja, ik voel me wel bij de bok gedaan zo.