Ik heb nu sinds 2 jaar lang mijn eigen paard, ik ben bang dat tijdens het verhuizen zijn paspoort zoek is geraakt. Ik heb al heel lang gezocht en zit er nu over na te denken een nieuwe aan te vragen. Hoeveel zou dat kosten? ( ik heb gezien dat dat bij knhs maar iets is dr 30 euro is maar ik vraag me af of dat is wat ik zoek ) en wat komt daar nog meer bij kijken?
Dat is veel duurder hoor. Een nieuwe is €30 maar je mag geen nieuwe je moet een duplicaat aanvragen bij het stamboek/organisatie waar je paard staat ingeschreven en dat kan zo €150-€200 zijn.
Brainless
Geplaatst: 11-05-18 17:12
Yvank_ schreef:
Dat is veel duurder hoor. Een nieuwe is €30 maar je mag geen nieuwe je moet een duplicaat aanvragen bij het stamboek/organisatie waar je paard staat ingeschreven en dat kan zo €150-€200 zijn.
Prijs ligt idd meestal veel hoger dan het aanvragen van een nieuw paspoort. Daarnaast zal er direct een aantekening in komen dat het paard niet meer voor consumptie geschikt is omdat de “geschiedenis” kwijt is dat er mogelijk zware medicatie gegeven zou kunnen zijn.