Wie is er bekend met ruitercentrum de molen voltige lessen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Wie is er bekend met ruitercentrum de molen voltige lessen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 16:14

Helaas kiest ons kind iets uit wat niet standaard overal gegeven wordt, dichtbij is er niets te vinden. Ze wilt het zo graag en ze oefent zelf thuis ook echt veel gewoon omdat ze dat wilt.Voor haar persoonlijke groei zouden lessen erg leuk zijn want thuis is ze maar alleen en het is wel haar passie maar ik heb er geen verstand van.
wel heel veel verder weg is er ruitercentrum de molen in hogerheide met voltige lessen.

De site ziet er goed uit maar hoe is het daar als lesklant zijn het hele grote groepen en hoe is de kwalitijd van de lessen inhoudelijk is het daar ook leuk voor een jong kind.En is er daar ook een kantine want ik zal daar ook een uur op haar moeten wachten en is dat ook "goed" te doen?.wie is daar bekend mee en hoe zijn je ervaringen?.

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:31

Hallo!

Ik rijd zelf bij deze manege. Er is een kantine met een binnen en buitenterras.
De pony’s staan er 24/7 buiten, wat ik zelf een groot pluspunt vind.
Ik volg zelf geen voltige lessen, maar de instructrices zijn er zeker goed! Ze voltigeren ook op hoog niveau, ze doen dus niet ‘zomaar’ wat.
Ik heb het daar ontzettend naar mijn zin, er is een goede sfeer en via de mail zijn ze altijd goed te bereiken.
De normale rijlessen zijn met groepen van 8-10, hoe dat precies bij de voltigelessen zit weet ik niet.