Transport naar Spanje

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Letsdunit

Transport naar Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-18 19:46

Ik heb hier twee pallets hulpgoederen staan voor een stichting in Spanje. Ik weet dat er veel paarden uit Spanje getransporteerd worden. Ik hoop eigenlijk op een leeg plekje naar Spanje terug.
Iemand enig idee welke bedrijven zich bezig houden met dit soort transporten ?

[o] [o] [o]

tamary

Re: Transport naar Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:56

Die pallets kunnen ze in hun vrachtwagens niet veilig vast zetten (niet op ingericht), ze hebben er mogelijk de vergunningen niet voor en leeg zo'n stuk terug rijden zullen ze niet doen (niet rendabel). Die bedrijven zijn of Nederlands of Spaans, en rijden bewust routes die en rij en rusttijden wet naleven en zorgen voor zo min mogelijk legen km's (10-20% max.)

Oproep plaatsen her en der, of er ergens wat bij kan voor een lief prijsje, maar gratis gaat hem zeer waarschijnlijk niet worden.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:59

Waarschijnlijk kun je op de website van de nederlandse Laura die paarden in spanje opvangt wel het eea aan gewenste informatie vinden voor je goederentransport naar spanje. Anders haar even mailen of appen: https://www.paardinnoodspanje.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie