Paard bokt in trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melissa57
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 19:15

Kinke schreef:
Kijk uit met het zeil dichtdoen, sommige paarden worden daar panisch van omdat ze achter niets meer kunnen zien.
Eigenlijk snap ik niet dat wedstrijden prioriteit hebben op dit probleem. Je traint voor wedstrijden, waarom regel je dan geen trainer die hiermee kan helpen?


Ik zeg toch niet dat wedstrijden prioriteit hebben? Ik zeg enkel dat het een wedstrijdpaard is en dat ik moeilijk kan wachten om ze op de trailer te zetten tot het opgelost is omdat het misschien wel nooit opgelost gaat raken!

melissa57
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 19:17

Mandy73_unes schreef:
Kinke schreef:
Kijk uit met het zeil dichtdoen, sommige paarden worden daar panisch van omdat ze achter niets meer kunnen zien.

Zeil zou ik ook mee oppassen. Ze schrikken zich ook rot als die open en/of dicht gaat, bij ons werkte dat juist averechts. Denk nog steeds dat t een balans kwestie is en dat meer ruimte geven een oplossing zou kunnen zijn.


We hebben het bij haar nog nooit toegedaan,dus we weten niet wat ze hierop gaat doen. Als we het eens gaan proberen gaan we het ook heel voorzichtig toe doen en kijken hoe ze reageert :) maar bedankt om het te zeggen!Maar als het een balans probleem zou zijn,zou ze het toch ook doen na het rijden? En dan doet ze het niet. (Had ik misschien ook in mijn bericht moeten vermelden)

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:27

melissa57 schreef:
Ik zeg toch niet dat wedstrijden prioriteit hebben? Ik zeg enkel dat het een wedstrijdpaard is en dat ik moeilijk kan wachten om ze op de trailer te zetten tot het opgelost is omdat het misschien wel nooit opgelost gaat raken!


Waarom niet? Als hier problemen mee zijn dan behoort dat toch ook gewoon tot de training, net als inrijden etc.etc.?

melissa57
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 20:50

Kinke schreef:
melissa57 schreef:
Ik zeg toch niet dat wedstrijden prioriteit hebben? Ik zeg enkel dat het een wedstrijdpaard is en dat ik moeilijk kan wachten om ze op de trailer te zetten tot het opgelost is omdat het misschien wel nooit opgelost gaat raken!


Waarom niet? Als hier problemen mee zijn dan behoort dat toch ook gewoon tot de training, net als inrijden etc.etc.?


Snap niet goed wat je hiermeet bedoelt