Hele fijne, lichte trailer, maar afgelopen zomer een nieuw paard gekocht, en daar vind ik hem toch iets te krap worden.
Voorheen altijd mijn pony erin gehad en dat was top. Maar met erin lopen moet mijn paard zijn hoofd naar beneden doen anders zit hij in het zeiltje. In de trailer staat hij ook best krap. Dus in overleg met vriendlief gaan we opzoek naar een nieuwe trailer

Maar daar begint de zoektocht.
Ik dacht eerst een aluminium. Ondanks dat het kwa onderhoud heel fijn is, hoor ik ook dat het erg galmt binnen in, en daardoor paarden er onrustig in kunnen staan. Dus daarom toch te twijfelen om voor een volpolyester te gaan met een aluminium/kunststof bodem.
Wat ik graag wil:
- 1,5 paards trailer
- VolPolyester en een aluminium/kunststof bodem met een rubberen mat erop verlijmd het liefst.
- Goede ruime hoge trailer, ik weet niet precies hoe hoog die van mij nu is dat moet ik nog nameten
- Lichte trailer, i.v.m. het rijden met een B rijbewijs.
- Voorkeur is een nieuwe trailer
- 2e hands alleen als hij niet ouder is dan 5 jaar
- Mag met zadelkamer (vriend heeft deze voorkeur zodat het zadel op een stang kan liggen i.p.v. liggen in de auto) maar dan alleen als er binnen nog genoeg ruimte is om te kunnen functioneren.
- Eventueel met inruil van oude trailer.
- Budget tot 7.000 (excl. inruil oude trailer)
Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer
Wie o wie weet naar welke trailer ik zoek??