Klacht Divoza, wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 16:39

Beste Bokkers,

Ik wil jullie graag om advies vragen.

Onlangs heb ik een eczeemdeken gekocht bij Divoza (online).
Deze heb ik in gebruik genomen, en na MINDER dan 14 dagen gebruik, kwam ik bij mijn paard, en was tot mijn grote verbazing de deken af.

In ons goed afgezette weiland lag daar een zielig hoopje deken. Maar Tot mijn nog grotere verbazing zag ik dat de deken op IEDERE naad gescheurd was. Geen gaatje of scheurtje, nergens.. Enkel de naad van oor tot staart en de hals. Met stomheid geslagen bel ik Divoza op, en vragen ze om fotos. Ik stuur ze vervolgens deze foto op.

Afbeelding

Ik heb de deken neergelegd waar deze aan elkaar vast hoorde te zitten.

De klantenservice vroeg mij de deken op te sturen naar het hoofdkantoor. Ik heb gevraagd of ik langs mocht komen met de deken, omdat mijn paard niet te lang zonder deken kan staan en ik toch in de buurt woon. Dat kon.

Dan stap je binnen bij Divoza en word je door een aantal medewerkers vriendelijk te woord gestaan. De deken lag inmiddels uitgespreid op de grond, en medewerkers zeiden: "nou dat is inderdaad wel heel vreemd". Dan komt de 'chef' (ik weet niet of ze dat is, ik weet ook niet hoe ze heet helaas) eraan. Zeer onsympathiek, helaas. Nadat ze 5 minuten lang heeft gekeken, kwam ze tot de conclusie dat het paard het zelf moet hebben gedaan. Dus het paard is ergens achter blijven haken (waar dan achter want er valt niks te 'haken' bij ons). Volgens de medewerkster zou haar HOEF in het oorgat zijn blijven haken waardoor de deken is uitgescheurd. Oke....
Met andere woorden: geen discussie mogelijk. Reparatie op eigen kosten. De naad is volgens mevrouw namelijk het zwakste deel vd deken en het maakt niet uit of het om een dure of goedkope deken gaat. Dus... En per ongeluk zei een collega nog even dat de ene lichting sterker is dan de andere?? Dit werd later uiteraard ontkend.

Meteen daarna een klacht ingediend, waarop ons een korting wordt aangeboden. Heel aardig, maar ik ben nog steeds in de overtuiging dat dit een garantie kwestie is. Vervolgens ben ik doorgereden naar een coupeuse, en die gaf aan dat dit abnormaal is en zeker niet mag gebeuren.

Nog maar eens gebeld met Divoza. Stuur maar op zeiden ze. Nogmaals gevraagd of langskomen ook mogelijk is. Dit was mogelijk. Mevrouw1 van de klantenservice was zeer vriendelijk.

Dan stap je binnen en word je vriendelijk te woord gestaan, er wordt even naar boven gebeld, en de werkneemster vraagt of we even 5 minuten geduld hebben, dan komen ze na de pauze naar beneden. Prima, geen probleem.

30 minuten later komt mevrouw de 'chef' van de vorige keer aangelopen: 'zijn jullie er alweer met die deken?' Waarop ze wegloopt en haar telefoon pakt.
Zonder aarzelen pakken ook wij de telefoon en bellen wij naar 'boven' (klantenservice zit ook in Leek). Wat er vervolgens gebeurt... mevrouw2 van de klantenservice: 'Nee hoor mevrouw wij waren sowieso niet van plan om naar beneden te komen, en daarnaast heb ik de foto's bekeken. Maar ja ik kan mijn collega's niet afvallen'.

Mag ik dit interpreteren als: 'Sorry mevrouw ik ben het met u eens maar mijn chef heeft me onder de duim en ik durf geen weerwoord te geven'.

Pff vreselijk frustrerend dit.
Ik heb dit merk dekens al jaren naar volle tevredenheid. Zijn super sterk en gaan lang mee. Maar dit slaat voor mij echt alles..

Wat vinden jullie en wat zouden jullie mij adviseren in dit geval?
Laatst bijgewerkt door Apple op 07-08-17 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: namen en kenmerken personen verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 16:58

Mss eens contact opnemen met de fabrikant?
Ik heb ooit eens een nieuwe BR deken gekocht en deze scheurde dezelfde dag van onder naar boven finaal in tweeen. Ik heb contact gezocht met BR en de situatie uitgelegd. Alhoewel men niet precies in kon schatten waar door de deken gescheurd was, ik kreeg de optie voor een nieuwe deken, kosteloos. Of de aanschaf waarde terug. Terwijl ik er vanuit ging dat ik vette pech zou hebben en mijn verlies zou moeten nemen :-)

Gewoon een nette mail sturen zonder verwijt oid mbt Divoza. Meer onder het mom van "wat mij nou toch is overkomen", kunnen jullie (fabrikant) hierin wat voor mij betekenen.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 17:06

Inxs schreef:
Mss eens contact opnemen met de fabrikant?
Ik heb ooit eens een nieuwe BR deken gekocht en deze scheurde dezelfde dag van onder naar boven finaal in tweeen. Ik heb contact gezocht met BR en de situatie uitgelegd. Alhoewel men niet precies in kon schatten waar door de deken gescheurd was, ik kreeg de optie voor een nieuwe deken, kosteloos. Of de aanschaf waarde terug. Terwijl ik er vanuit ging dat ik vette pech zou hebben en mijn verlies zou moeten nemen :-)

Gewoon een nette mail sturen zonder verwijt oid mbt Divoza. Meer onder het mom van "wat mij nou toch is overkomen", kunnen jullie (fabrikant) hierin wat voor mij betekenen.

Hoi Inxs,
Dankjewel voor je reactie.
Ik heb al gebeld met Shires (Engeland notabene). Ook door hen helaas slecht behandeld, kwam er op neer dat zij er niks mee kunnen en dat dit ter beoordeling van de winkel is.. En dan lees je dit op de website van Shires. :(
'For the purposes of this procedure, we would expect goods to remain in good condition for six months during normal wear, however we are happy to accept them back for an assessment after this period by prior arrangement.'

EllyC

Berichten: 8124
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:07

Ik heb nog nooit meegemaakt dat bij Divoza klachten fijn opgelost worden. Ook in Zoetermeer konden ze er wat van (is alweer paar jaar geleden).

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een deken alleen op de naad kapot gaat. Meestal is hier de stof juist dubbel en dus steviger.
Als je rechtbijstand hebt zou ik die maar gauw in schakelen en anders een aangetekende brief sturen waarin je beargumenteerd waarom het niet aannemelijk is dat dit mankement door normaal gebruik is ontstaan en als zij bewijzen hebben dat dit wel zo zou zijn je deze graag schriftelijk van hen ontvangt.

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:10

Oud stalgenoot heeft ook een hoop gezeur gehad bij Divoza.
Was ook met een vliegendeken.
Helaas bleven zij ook moeilijk doen.

Blijven bellen.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:18

Hoe krijg je het voor elkaar? Zoveel schade....

Dit gebeurt niet spontaan met vliegendekens hoor, zelfs niet met de meest belachelijk goedkope versies.
Waarschijnlijk is je dier toch met een been in een buikriem ofzo terecht gekomen en heeft er even enorm veel druk op die naden gestaan. Tja, en dan gaat er wat kapot hè...? Wees maar blij dat het niet de benen van je paard zijn geweest.

Het gebeurt en het is gewoon dikke pech. Ik zie niet hoe je hiervoor de leverancier aansprakelijk kunt stellen.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 17:47

EllyC schreef:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat bij Divoza klachten fijn opgelost worden. Ook in Zoetermeer konden ze er wat van (is alweer paar jaar geleden).

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een deken alleen op de naad kapot gaat. Meestal is hier de stof juist dubbel en dus steviger.
Als je rechtbijstand hebt zou ik die maar gauw in schakelen en anders een aangetekende brief sturen waarin je beargumenteerd waarom het niet aannemelijk is dat dit mankement door normaal gebruik is ontstaan en als zij bewijzen hebben dat dit wel zo zou zijn je deze graag schriftelijk van hen ontvangt.

Dankjewel EllyC!
Dit is een goed idee en dat gaan we zeker doen. Dankjewel! En inderdaad op de naden slaat nergens op.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 17:47

linnie050 schreef:
Oud stalgenoot heeft ook een hoop gezeur gehad bij Divoza.
Was ook met een vliegendeken.
Helaas bleven zij ook moeilijk doen.

Blijven bellen.

Erg he.. wat een aanfluiting voor zo'n groot bedrijf. Erg jammer! Dankje voor je reactie.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:49

Dees schreef:
Hoe krijg je het voor elkaar? Zoveel schade....

Dit gebeurt niet spontaan met vliegendekens hoor, zelfs niet met de meest belachelijk goedkope versies.
Waarschijnlijk is je dier toch met een been in een buikriem ofzo terecht gekomen en heeft er even enorm veel druk op die naden gestaan. Tja, en dan gaat er wat kapot hè...? Wees maar blij dat het niet de benen van je paard zijn geweest.

Het gebeurt en het is gewoon dikke pech. Ik zie niet hoe je hiervoor de leverancier aansprakelijk kunt stellen.


Maar de deken ligt in 4 stukken. Als de deken ergens achter blijft hangen (wat dus een hoef oid moet zijn volgens ts), dan scheurt de deken op een zwak punt. Dan is de druk weg en komt de hoef los uit de deken. Het is dus heel onlogisch dat de deken in 4 stukken scheurt. Dan is een logische verklaring toch echt dat het een fabrieksfout zou moeten zijn.
En zelfs al is het geen fabrieksfout, een winkel als Divoza zou toch wel met respect met hun klanten om moeten gaan.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 17:49

Dees schreef:
Hoe krijg je het voor elkaar? Zoveel schade....

Dit gebeurt niet spontaan met vliegendekens hoor, zelfs niet met de meest belachelijk goedkope versies.
Waarschijnlijk is je dier toch met een been in een buikriem ofzo terecht gekomen en heeft er even enorm veel druk op die naden gestaan. Tja, en dan gaat er wat kapot hè...? Wees maar blij dat het niet de benen van je paard zijn geweest.

Het gebeurt en het is gewoon dikke pech. Ik zie niet hoe je hiervoor de leverancier aansprakelijk kunt stellen.

Dit vind ik te makkelijk gezegd. Bij verkeerd gebruik zou ik je gelijk geven, maar kom op de deken was perfect afgesteld en op maat. Buisingels sluiten dusdanig aan dat de benen hier onmogelijk in verstrikt kunnen raken. Alle sluitingen zaten nog netjes dicht en de rest vd deken onbeschadigd. Deze zwakte vind ik absoluut onacceptabel. Dankjewel voor je reactie.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 17:51

ierusju schreef:
Maar de deken ligt in 4 stukken. Als de deken ergens achter blijft hangen (wat dus een hoef oid moet zijn volgens ts), dan scheurt de deken op een zwak punt. Dan is de druk weg en komt de hoef los uit de deken. Het is dus heel onlogisch dat de deken in 4 stukken scheurt. Dan is een logische verklaring toch echt dat het een fabrieksfout zou moeten zijn.
En zelfs al is het geen fabrieksfout, een winkel als Divoza zou toch wel met respect met hun klanten om moeten gaan.

Dit dus.. :)
Dankjewel ierusju!

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:53

ierusju schreef:
Dees schreef:
Hoe krijg je het voor elkaar? Zoveel schade....

Dit gebeurt niet spontaan met vliegendekens hoor, zelfs niet met de meest belachelijk goedkope versies.
Waarschijnlijk is je dier toch met een been in een buikriem ofzo terecht gekomen en heeft er even enorm veel druk op die naden gestaan. Tja, en dan gaat er wat kapot hè...? Wees maar blij dat het niet de benen van je paard zijn geweest.

Het gebeurt en het is gewoon dikke pech. Ik zie niet hoe je hiervoor de leverancier aansprakelijk kunt stellen.


Maar de deken ligt in 4 stukken. Als de deken ergens achter blijft hangen (wat dus een hoef oid moet zijn volgens ts), dan scheurt de deken op een zwak punt. Dan is de druk weg en komt de hoef los uit de deken. Het is dus heel onlogisch dat de deken in 4 stukken scheurt. Dan is een logische verklaring toch echt dat het een fabrieksfout zou moeten zijn.
En zelfs al is het geen fabrieksfout, een winkel als Divoza zou toch wel met respect met hun klanten om moeten gaan.

Divoza en respect voor de klant }> Helaas, daar hebben ze nog nooit van gehoord en vooral niet sinds ze in epplejeck een concurrent hebben gekregen die veel omzet wegsnoept, zijn ze nog banketstaaf geworden.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:05

Stel je eens voor: een been raakt bekneld in een buiksingel. Het dier drukt het been weer naar beneden en bolt daarbij de rug.
Niet ondenkbeeldig he?
Welnu: dan knappen alle naden in de bovenlijn :D
Paard stapt er dan zo uit.

Zo strak aangesloten krijg je de buiksingels niet dat een paard dit niet voor elkaar kan krijgen.

Tuurlijk kun je de leverancier verwijten dat de naden niet sterk genoeg zijn.
Maar heeee... je krijgt waar je voor betaalt. Dit was geen dure deken. Te duur wellicht. Maar het is geen Rambo geweest ;) Al kan het je ook met een Rambo gebeuren helaas...

Het is absoluut zuur van je deken, maar ik vind het niet correct dat Divoza dan maar voor alle schade moet opdraaien.
Al was het voor Divoza wel de koninklijke weg geweest om je een vette "pech-korting" te geven om je tegemoet te komen. Daar behoud je klanten mee.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:19

Tuurlijk kan dat gebeuren, maar wat je dan zou zien is dat de deken ter hoogte van de schoft is gaan scheuren en een deel op de rug. Daar komt immers de meeste druk op te staan. Wat dus niet logisch is, is dat de hals ook in twee stukken is gescheurd. En dat de gehele rug is doorgescheurd.
Een goed genaaid stuk stopt met schsuren als de druk er vanaf is en scheurt niet door naar een stuk waar de druk nooit op heeft gestaan.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:07

Dees schreef:
Stel je eens voor: een been raakt bekneld in een buiksingel. Het dier drukt het been weer naar beneden en bolt daarbij de rug.
Niet ondenkbeeldig he?
Welnu: dan knappen alle naden in de bovenlijn :D
Paard stapt er dan zo uit.

Zo strak aangesloten krijg je de buiksingels niet dat een paard dit niet voor elkaar kan krijgen.

Tuurlijk kun je de leverancier verwijten dat de naden niet sterk genoeg zijn.
Maar heeee... je krijgt waar je voor betaalt. Dit was geen dure deken. Te duur wellicht. Maar het is geen Rambo geweest ;) Al kan het je ook met een Rambo gebeuren helaas...

Het is absoluut zuur van je deken, maar ik vind het niet correct dat Divoza dan maar voor alle schade moet opdraaien.
Al was het voor Divoza wel de koninklijke weg geweest om je een vette "pech-korting" te geven om je tegemoet te komen. Daar behoud je klanten mee.

Tja, toevallig had ik een rambo bij divoza gekocht, maat door hun geadviseerd na alle maten van het paard te hebben doorgegeven. Twee weken later allemaal scheuren in de voering. Zelfde verhaal, tja, je paard zal wel wat gedaan hebben. Heeft wat moeite gekost en een pinnige filiaalleider lust ik rauw maar heb wel de deken terug kunnen doen, goedkope deken bij hun gekocht en de rest van het geld terug gekregen. Maar ook daar wilden ze het op de fabrikant afwentelen, dus deken opsturen en zou minstens zes weken duren. Mooi dat ik daar niet mee akkoord ging. juist omdat zij geadviseerd hadden over de maat zou ik hun onkunde betalen?? Kostte wat moeite maar toch gelukt. En ze waren meteen een klant kwijt. Mij zie je nooit weer bij divoza.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 20:19

Rambo of Shires.... beiden zijn goede merken die voor kwaliteit staan. Ik merk zelf weinig verschil in kwaliteit tussen deze twee. Beiden erg goed normaliter!

Dit lees ik overigens op de site van de consumentenbond:

Wettelijk recht op een goed product

Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk of is er iets mis mee, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

Wat je van een product mag verwachten hangt van meedere factoren af, zoals:

de prijs van het productmet merk (een A-merk of merkloos)de beloften van de verkoper of de reclame

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het je gemakkelijk; als het product stuk gaat of als er iets mis mee is, hoef je niet zelf te bewijzen dat je het normaal gebruikt hebt. De bewijstlast ligt bij de verkoper. Je hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:57

Heee, als een product goed is, maar het gaat kapot door een ongeluk....
Je hebt ook geen garantie op een fonkelnieuwe Audi als je hem 2km uit de showroom tegen een boom rijdt :n

Dit product is niet kapot gegaan uit 'eigen gebrek', maar domweg door pech tijdens het gebruik. Een ongelukje. Waarom is dat zo moeilijk te accepteren?

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:03

Dees schreef:
Heee, als een product goed is, maar het gaat kapot door een ongeluk....
Je hebt ook geen garantie op een fonkelnieuwe Audi als je hem 2km uit de showroom tegen een boom rijdt :n

Dit product is niet kapot gegaan uit 'eigen gebrek', maar domweg door pech tijdens het gebruik. Een ongelukje. Waarom is dat zo moeilijk te accepteren?

Wanneer jij dat kunt bewijzen terwijl de eigenaar dat zelfs niet kan!!Knap hoor, misschien is er inderdaad een hoef achter een singels gekomen maar misschien is de deken wel net met een slechte klos garen aan elkaar genaaid, allemaal veronderstellingen want niemand heeft gezien wat er gebeurt is. En ik vind dat divoza of een andere winkelier ook een stuk goodwill zouden mogen kweken. Ipv daarvan doen ze standaard zeer moeilijk.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:05

Ts, zo op een afstand is het niet te zien maar wanneer er zo'n kracht op één van de singels komt dan moeten er ook bij de aanhechtingen van de singels beschadigingen te zien zijn, die scheuren echt uit wanneer een paard al zijn kracht op een singel zet, kijk daar nog maar eens goed naar, wanneer daar totaal niets te zien is van scheurtjes oid dan zou ik m'n poot mooi stijf houden tov divoza.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 21:26

Eens Bigone! Er is op wat voor plek dan ook geen ENKELE schade. Gewoon helemaal noppes nada.. Heb alles helemaal tot in de kleinste details bekeken en het is puur en alleen de naad. Geen haakje geen gaatje echt helemaal niks. :(

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:33

Dees werk je bij divoza? :')

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:39

Met het stukje wetsartikel van hierboven kan je toch naar divoza toe stappen ?

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 21:41

Haha RTR ;)

Briitje ja dat ga ik morgen zeker doen! Ik houd jullie op de hoogte!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:42

Dees schreef:
Heee, als een product goed is, maar het gaat kapot door een ongeluk....
Je hebt ook geen garantie op een fonkelnieuwe Audi als je hem 2km uit de showroom tegen een boom rijdt :n

Dit product is niet kapot gegaan uit 'eigen gebrek', maar domweg door pech tijdens het gebruik. Een ongelukje. Waarom is dat zo moeilijk te accepteren?


Das jou mening, en ik deel em niet. Ik heb al meer dan eens een paard met een been in een singel gehad en nog noooooooooit is daardoor de complete rugnaad eruit gevlogen. Weet je wat dan als allereerste knapt en scheurt? Het stukje waar die singel aan de deken is genaait, en echt niet de rugnaad. De rugnaad is idd dubbel, en het stukje waar de singel op de deken genaait is dus niet. En dat is 100% zeker een zwakker punt dan de naad.

Dus imo Ammehoela dat die deken kapot is gegaan doordat het paard met zijn hoef in het oorstuk is blijven hangen. Of de singel. Gewoon echt niet. Daarvoor heb ik echt teveel kapotte dekens gezien. Daarvoor is de rest van de deken ook veel te heel. Echt als je een hoef in de singel krijgt of in het oorstuk zou de schade op de deken heel anders zijn.
TS schakel je rechtsbijstand in. Het is te belachelijk voor woorden dat Divoza dit niet wil erkennen als fabrikagefout.

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 23:24

_/-\o_ _/-\o_ Dankjewel Rina