Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pillow schreef:Leuk is het niet, maar een paard gaat heus niet dood aan het feit dat ze een poosje alleen zijn. Er zijn ook paarden die zich zelfs prettiger voelen als ze alleen zijn. Zo één heb ik. Een schaap of geit erbij gaat ook prima.
GamblersCup schreef:pillow schreef:Leuk is het niet, maar een paard gaat heus niet dood aan het feit dat ze een poosje alleen zijn. Er zijn ook paarden die zich zelfs prettiger voelen als ze alleen zijn. Zo één heb ik. Een schaap of geit erbij gaat ook prima.
Jouw hele post is belachelijk. Nee, een geit of schaap erbij is niet prima. En ja, er zijn paarden die zouden doodgaan of zich in ieder geval flink verwonden als ze alleen komen te staan.
De mijne hoef je niet alleen te zetten, die draait door. Die gaat door of over alles heen, ze heeft al eens over een boxdeur gehangen, ze knalt als een bulldozer door grote zware (gesloten!) schuur- schuifdeuren heen zodat die van de rails schieten, die gaat door schrikband heen waar een enorme klap op staat en zou de palen uit de grond rukken, zelfs al staan die in beton. Er zijn paarden die lopen zichzelf kapot. En maanden alleen is voor een kuddedier gewoon een dikke vette no-go. Dus ik hoop dat ts jouw bericht voor het welzijn van haar paard even overslaat.
GamblersCup schreef:Jouw post wordt neergezet als feiten. En die feiten zijn niet juist.
Mijn verhaal is niet "paniekzaaierig", het is een voorbeeld van een paard dat absoluut niet alleen kan zijn, dan gebeuren er ongelukken. Om jouw "mening", dat als feit neergezet werd, te weerleggen.