Ik ben aan het oriënteren wat transport van België naar Finland kost. Iemand ervaring hiermee? Gaat om een miniatuurhengst, zou in shared load mee kunnen.
Ligt er denk ik ook aan waarheen- Lapland kan veel onherbergzamer zijn dan Helsinki regio, maar dan ligt het eraan van welke kant je paard getransporteerd wordt
Ligt er denk ik ook aan waarheen- Lapland kan veel onherbergzamer zijn dan Helsinki regio, maar dan ligt het eraan van welke kant je paard getransporteerd wordt
Waarschijnlijk gaat een kennis binnenkort die kant op. Hij is wel uit Nederland omgeving Amsterdam. Misschien dat hij hem mee wilt nemen tegen betaling?
Denk niet in problemen, maar in oplossingen! Strooigoed
Ik heb naar Finland getransporteerd paar jaar geleden. Kost je zo'n 1000 gemiddeld, afhankelijk welk deel en welk paard. Ik had een jaarling Tinker "verstuurd" om je een idee te geven. Gewoon transportbedrijven eens benaderen, zij geven je veel informatie
You Know Who |ykw-gypsyhorses.com Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!
Wij hebben meerdere keren haflingers naar finland verkocht, met finse paardentransport daar naartoe gegaan. Dat zat rond de 800-1000 aan transport en veeartscheck. Dat was dan wel vanuit nederland, maar denk niet dat dat verschil heel groot is met België
Shetten kunnen soms wat goedkoper omdat er twee of drie op een grote paardenplek kunnen, al zal dat met een hengstje wat lastiger zijn..