Tinker merrie 8 jaar met veulen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

sharoncaith

Tinker merrie 8 jaar met veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 09:31

Dames eindelijk na jaren is het zover we hebben vanmiddag een afspraak om te kijken naar een prachtige tinker.. zit alleen een kleine maar aan.. madam heeft een merrie veulen van een week oud.
Ik kan der dus wel zien lopen etc maar niet proberen onder het zadel. Iemand een idee waar ik behalve gedrag en mok op moet letten? En hoe ik er toch voor kan zorgen dat ik haar verschillende gangen kan zien? Aangezien ze dus niet bereden of aan het werk gezet mag worden. En voor de goede orde... het veulen gaat ook met ons mee...
Bedankt voor jullie adviezen vast. !

Trotse eigenaar van een 8jarige tinkermerrie en haar 4 weken oude veulentje..

OleJon

Re: Tinker merrie 8 jaar met veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 10:18

mischien hebben ze wel fotos van ohz zadel of filmpjes. voel goed door de sokken heen ivm met cpl. en of wondjes door mijt. let ook goed op dat geen zomerecxeem of zo hebben. ga je naar een particulier of handelaar? ik heb 2 jaar terug een tinker gekocht en die had een verborgen gebrek, namelijk bronchtis/pollenallergie. gaat het om een geimpotteerde tinker? verder veel plezier :)

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 10:34

Dit is je eerste paard? En het gebruiksdoel is rijden? Dan zou ik dit paard (nu) lekker laten staan. Ga maar lekker kijken naar een paard waarbij je kunt testen of het klinkt onder het zadel.

koeien op de weg...

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 11:04

Of gewoon een week of 2 wachten. Dan moet de merrie gewoon weer onder het zadel kunnen.
Als dat niet kan dan zou ik verder gaan kijken.
Niemand geloven op zijn/haar mooie blauwe ogen.
Dan kom je meestal bedrogen uit kan ik je vertellen !

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 11:17

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten