Het liefst had ik hem zelf gehouden, maar je kunt niet alles houden helaas..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neonlight schreef:Ik verkoop ze altijd pas als ze van de merrie af gaan, tot die tijd ben ik eigenaar en ik verantwoordelijk voor alles. Mocht er iemand zijn die zich al vroeg aanmeldt om het veulen te kopen vraag ik een aanbetaling. Gebeurd er iets met het veulen krijgen ze de aanbetaling terug.
kwita schreef:vanaf dat hij weg kan adverteren, goede foto,s er bij en vaste vraagprijs verder afwachten..... wat doe je als je hem niet kwijt kan? handelaar of opfok .
zelf kon ik mijn veulen niet kwijt, nu mag hij blijven en is er al veel en vaak op geboden. Men wil liever een 3 jarige om direct mee te beginnen het liefste voor niets, of een geheel opgeleid paard is mijn ervaring. maar verkocht is bij mij verkocht en dan ook geen gezeur meer garantie geef ik echt niet.
Neonlight schreef:Ik verkoop ze altijd pas als ze van de merrie af gaan, tot die tijd ben ik eigenaar en ik verantwoordelijk voor alles. Mocht er iemand zijn die zich al vroeg aanmeldt om het veulen te kopen vraag ik een aanbetaling. Gebeurd er iets met het veulen krijgen ze de aanbetaling terug.