Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar professionele hulp bij het trailerladen. Liefst in de regio Zuid Holland.
Ik heb met de zoekfunctie al wel een hoop gelezen en een aantal namen genoteerd, maar ik ben er nog niet uit wie ik het beste kan benaderen. Vandaar toch nog even een eigen topic om ervaringen te horen

In het verleden heb ik al eens hulp gehad van mensen die een trailerlaad-opleiding hadden gevolgd bij Emiel Voest. Zij gingen te werk met twee touwen langs te trailer. Voor mijn paard was dit duidelijk niet de juiste methode. Ik zoek nu dus sowieso iemand die niet met touwen werkt.
Verder krijg ik het laden thuis, met regelmatig oefenen, prima voor elkaar. Problemen met laden heb ik vooral op locatie. Ik zoek dus ook iemand die vooral daarbij kan helpen.
Als laatste zie ik soms dat er methodes zijn die in een bak worden toegepast. Ik snap de keuze daarvoor, maar bij ons op stal is dit niet toegestaan en mijn probleem is er vooral op andere locaties waar ik eigenlijk ook nooit een bak tot de beschikking heb. Ik ben dus eigenlijk ook op zoek naar iemand met een methode die overal toegepast kan worden.
Wie heeft er een goede tip? En kun je me iets vertellen over je eigen ervaring met deze persoon of de werkwijze?
Alvast bedankt!