Ik heb momenteel mijn paard te koop.
2 weken geleden geinteresseerden geweest,paard geprobeerd en ondanks ik het idee had dat het niet echt goed ging besloten zij toch om haar te kopen.
Ik ben van belgie,kopers van nederland.
Ze boden aan om een voorschot van 500€ over te maken,en zodra ik die ontvangen had zouden we verder afspreken en zou ik het paard naar nederland brengen.
Van het begin al niet echt een goed gevoel bij die mensen:problemen maken over vraagprijs(stond duidelijk in de advertentie,heb het bij een eerste telefonisch contact nogmaals gezegt,maar ter plaatste beweerden zij toch dat het minder was

Bellen naar belgie was blijkbaar moeilijk met die speciale code ervoor...

Intussen dus nog geen cent gezien,vrijdag een berichtje gestuurd of ze er nog mee door wilden gaan.
Heel kort berichtje terug dat het zaterdag overgemaakt zou worden.
Nou hoeft het voor mij in principe niet meer,dus ik geef hen tot woensdag en als er dan geen geld op de rekening staat bied ik haar gewoon terug aan aan de andere geinteresseerden(al enkelen moeten afwijzen).
Maar ik maak mij een beetje zorgen:wat als er toch een voorschot gestort word en ik breng haar naar nederland...hoe geraak ik aan de rest van mijn centen(aangezien het nu al zo moeilijk ging).
Kan ik eisen dat ze het resterende bedrag contant betalen en anders paard terug mee naar huis?
En wat met vals geld(ja,ik kijk te veel films

Ik doe normaal gezien alles in mijn eentje wat betreft de paarden,maar gij toch iemand zoeken om mee te rijden moest het zover komen dat ik haar moet wegbrengen,kwestie van toch een beetje steun te hebben