Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ingvdh schreef:ik heb het destijds zelf gedaan, plaat betonplex gekocht en op maat laten zagen, kanten goed afgewerkt met verf en plaatsen. Werk viel reuze mee.
Maar daarna bleek dat hij overal rotte plekken had, check dus de rest van de trailer ook goed, voor je het weet sta je voor een hele renovatie.
ingvdh schreef:Ik had de klep in een uurtje eruit gesloopt. Het enige dat tijd kost is het goed in de verf zetten, maar dat is eigenlijk alleen wachttijd.
Erin zetten was ook weer met een uurtje of 2 gepiept.
Ik werk ook fulltime, verven ging echt tussen alles door, is zo gepiept en als je elke avond gedurende een week een uurtje bezig bent zit hij echt wel goed in de lak.
Zaterdag ochtend op tijd beginnen en we waren rond 1 uur klaar.
Kwestie van zorgen dat je alle spullen klaar hebt liggen en gaan!
tinkermiep schreef:Ik heb een 1,5paards oude Heja 5sterren trailer waar de laadklep van is doorgerot. Het betonplex ( 1.22 x 140) moet vervangen worden. De gasveren zijn nog prima, rubber kan denk ik ook nog wel overgezet worden.
Wat zou ik ongeveer moeten verwachten aan bedrag en wie weet een goede reparateur, omgeving achterhoek ( ik woon in Steenderen).
Ik heb gisteren de Witte Smid gebeld, daar noemde ze een bedrag van zeshonderd-nog iets. Maar dat lijkt me bizar veel!
stefje schreef:Is je trailer werkelijk pas 1,5 jaar oud en dan al de klep doorgerot? Ik heb een Heja gehad die het heel wat langer uithield zonder te rotten. Of bedoel je dat je hem zelf 1,5 jaar hebt...?
Karreman schreef:speurneusc schreef:plaat hout daarvoor kan al rond de 300 euro kosten...
Dit zijn fantasie prijzen. Een goede plaat in die maat heb je al voor 100 euro
tinkermiep schreef:Ik heb gisteren een plaat gehaald, 18mm dik, 125 x 139. antislip Berken betonplex. Ik was 41 euro kwijt bij de(groot) houthandel. Van de trailerboer heb ik een sealer meegekregen. Maandag trailer inleveren met plaat + gesealde randen.
Volgend weekend weer naar het bos!!!!!
Gloa schreef:tinkermiep schreef:Ik heb gisteren een plaat gehaald, 18mm dik, 125 x 139. antislip Berken betonplex. Ik was 41 euro kwijt bij de(groot) houthandel. Van de trailerboer heb ik een sealer meegekregen. Maandag trailer inleveren met plaat + gesealde randen.
Je kan er vergif op innemen dat die niet exterieur verlijmd is.......... met andere woorden; watervast verlijmd.
Gloa schreef:tinkermiep schreef:Ik heb gisteren een plaat gehaald, 18mm dik, 125 x 139. antislip Berken betonplex. Ik was 41 euro kwijt bij de(groot) houthandel. Van de trailerboer heb ik een sealer meegekregen. Maandag trailer inleveren met plaat + gesealde randen.
Je kan er vergif op innemen dat die niet exterieur verlijmd is.......... met andere woorden; watervast verlijmd.