Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Seventeen schreef:Gaat mij trouwens ook vooral om de manier waarop, geen woord wordt gezegd over de rijbroek en toen de rits stuk ging werden we ook afgewezen met de boodschap; jammer, maar helaas. Na veel aandringen hebben ze de laars dan toch teruggenomen en een nieuwe rits ingezet maar jeetje, wat een moeite.

0000 schreef:Maar hoe kunnen je laarzen daar dan afgeven? Dat kan toch alleen op het deel van je broek dat ook in je laarzen zit, de rest kan je toch niet raken met je laarzen? De binnenkant geeft door zweten altijd wat af, dat heb je met leer. Maar ik ga er vanuit dat gezien je dat dus niet ziet (want in je laarzen met rijden), dat het probleem niet zal zijn. Kan me alleen slecht voorstellen in wat voor bocht je je moet wringen om de buitenkant van je laarzen te laten afgeven ergens anders op je broek....
Gekke opmerking misschien, maar kan het dat je bv tegen de trekhaak of bumper van de auto bent gekomen met in of uitladen van spullen? Dat is mij weleens gebeurt en kan echt lelijke vlekken geven precies rond je knie zeg maar.
Komt door verschil van stof.
Chiave schreef:Die reacties met "Als het onder je laars zit is het toch niet erg?" vind ik vreemd. Je koopt een witte broek, geeft daar misschien veel geld aan uit. Daar ben je dan toch zuinig op? Ik snap best dat ze dit opgelost wil hebben. Als de hond van een ander tegen jou opspringt met modderpootjes en jij de vlekken er niet meer uit krijgt, baal je daar toch ook van en wil je het toch ook oplossen?