Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn paard. Ze is 24 jaar en altijd gewoon op de trailer gegaan. 3 maanden geleden ging er iets mis tijdens het rijden de remmen van de trailer gingen schokken en daardoor schudde de trailer ook. Mijn vermoeden is dat daar de oorzaak ligt van het niet meer willen laden. Ik heb ondertussen van alles geprobeerd om haar op de trailer te krijgen. maar ze loopt de klep op hoofd en hals zijn in de trailer. En vervolgens gaat ze op rust staan en slapen.
Ze is duidelijk niet bang anders val je niet in slaap. Ik werk niet met dwang. Ik ben wel duidelijk. IK blijf rustig.ect ect. Maar ik kom niet verder.
Ze staat aan huis samen met het paard van mijn vriend die 2 zijn dikke mik samen, de 1 gaat niet zonder de ander. Dus dachten wij nou een 2paardstrailer. als de ruin erin staat dan volgt ze hem wel.
Helaas nee dus staat op de klep na 10 min slaapt ze gewoon.
En ja als ze weg doezelt dan hou ik haar wakker loop er weer vanaf met haar en terug erop. dat heb ik ook al gedaan.
Rijstijl van mijn vriend prima water blijft gewoon in de emmer, voor de gene die denken dat het daaraan ligt.
Zijn paard gaat er ook gewoon zonder problemen op.
Misschien nog iemand die dit zelfde probleem herkent? En een oplossing heeft?
We willen toch graag samen blijven rijden
(al 2 jaar)
update vandaag samen met Hulp paard weer gewoon op de trailer gekregen. En gelukkig ik had het toch bij het juiste eind ze was niet bang voor de trailer. gewoon aanstelleristus en koppigheid.maar ik was wel blij met de hulp. Zo en nou weer gewoon naar het bos onze paarden